Followers

Friday, January 22, 2010

Sedih sebab IP Address kena banned kat shoutbox..


Tadi saya pi blog KakNor..
IP address kena banned?
Apa salah saya?
huhu~

Rasanya saya tak ada buat iklan2 haram..
Tak ada buat spam..
Tapi, sometimes kena banned..
Semangat untuk blogwalking pun rasa macam down sikit..
Nasib baik satu blog sahaja..


Update terbaru :
  1. KakNor tu cakap dia tak block apa2 IP..Tapi diapun tak pasti kenapa shoutbox dia macam gitu.. (dah 2 orang mengadu perkara sama..
  2. Maybe Kak Nor patut tukar kepada shoutbox lain yang lebih friendly-users..

8 comments:

Pisyek K said...

hoho... penah jadi cm ni kat aku...

tapi tu sebab aku gune proxy...

kat U aku ni dia blog chat apps, jd kalo nk bukak blog yg ade chat apps aku kne gune proxy la...

=)

//salam ziarah dari pisyek.com

Perjalanan Tanpa Noktah said...

ada sesiapa yang tahu..tolonglag berkongsi ye...manalah tahu jadi macam ni kat kita lak...zures memang tak tau..

noorafzan.blogspot.com said...

pisyek..
oo..ye ker?
guna proxy tu macam mana pisyek?
x reti la..

noorafzan.blogspot.com said...

zures..
tu la..
kalau ada sesiapa tahu wajib bagitau kan..
hehe~

Zikri Husaini said...

erm... reset ip address yang lama nie..

noorafzan.blogspot.com said...

macam mana nak reset?

Zikri Husaini said...

pergi dekat laman web ini. ikut dia punya instruction.

http://wiki.answers.com/Q/How_do_you_reset_your_ip_address

kalau tak jadi bagitau...

MrsNor said...

salam noor
try buat balik kat sgoutbox akak.akak dah reset balik ..harap dah boleh ler

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics