Followers

Wednesday, January 20, 2010

Siapa ada Planner 2010 lebih?

Dengan ini saya umumkan yang saya ketandusan planner tahun ini..
Saya cuma pakai buku latihan budak sekolah sahaja sebgai temporary planner..
Siap create in excel file kalendar yang ada ruang kecil kat every days tuk jot down notes (1 A4 for 1 month..)
macam ni lebih kurang planner saya pakai kertas putih A4 sahaja..

Kasihan tak pada saya..?

Kalau awak2 yang baca di sini ada planner lebih bolehlah post kat saya sebagai hadiah besday in advance..
ececeh..padahal besday lambat lagi..bulan April nanti..kuikui~

Kerja saya memang memerlukan sebuah planner or pocket diary..
tapi tahun ini macam tak ada lak..
Saya agak ketinggalan bas sebab member2 lain semua dah ada..
huhu~
Er..kalau nak bagi yang macam kat bawah inipun ok juga..cute..

p/s: sekadar luahan perasaan sahaja..Kalau tak ada juga, saya pi cari kat kedai la nanti..=). rasa kat Giant ada tak yang murah2..

8 comments:

mohad said...

selamat tahun baru..semoga gembira selalu..

noorafzan.blogspot.com said...

huhu...
ye..ye..
selamat dah nih..=)

Unknown said...

Cuba googling Planner Software .. haritu ada jumpa tapi dah lupa link.

elyana yazmin said...

hahha cube cek cni~

http://www.year-planner-calendar.wanadoo.co.uk/2010-year-planner-wall-diary-calendar-public-holiday-chart-free.htm

actually, saye pon download kt cni je.hahaha..tapi tak lawa mane r.cume sng r, xde la ssh2 nk wat sndri~

noorafzan.blogspot.com said...

touyakamura..
aik..ley download eh..
first time tahu nih..
tq..=)

noorafzan.blogspot.com said...

elyana..
ok sis..
tq for good info..
nanti saya pi check..

elyana yazmin said...

hahha..hope dpt bantu =)
ki3x~

MY said...

hoho.. sama la.. ingat my ja duk wat kerja wat planner sendiri..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics