Followers

Saturday, January 30, 2010

Cerita budak nakal versi jadi cikgu sekolah pula..=)

Hari ni Minah pergi sekolah.
Dia tak dapat menyorok sebab bapak cuti..

Jadi Minah naik bas seperti biasa.
Datang kawan dia bersembang..

"Minah, ko ni aku salute la..berani gila"

Minah yang kehairananpun menjawab.

" Aik, apehal pula"

Rakan Minah pun berkata lagi..

"Semalam cikgu Sains marah betul dekat kau. Dia cakap ko kurang ajar"

"Aaaa..uish..kenapa pula"

Minah terkujat plus takut jugalah bila dengar cikgu marah..

"Ko tiru sign dia time tanda buku, tentulah dia marah..."

Berkerut jugalah muka Minah masa tu.
Bila flash back balik baru Minah teringat.
Minah sebenarnya bendul betul.
Disebabkan dia selalu ponteng sekolah, cikgu suruh dia tanda sendiri buku latihan dia dengan merujuk buku2 member.
Dia tiru sebijik-sebijik tulisan pen merah dalam buku latihan kawannya tu termasuk signature cikgu.

Minahpun terus cakap macam ni..

" Aku tak sengaja dowh. Ni yang malas nak pi sekolah lagi ni."

14 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics