Followers

Wednesday, January 13, 2010

First time pekena di William~

Petang semaalm dapat mesej tapi tak perasan..
Sampai dapat call lah..

Tengok pada skrin..
BF la..

SAYA : "Hallo.."

BF: "Haa..nak gi tak?"

SAYA : "Nak la"

BF: "Gi mana ni?"

SAYA : "Gi Pulau Kapas la..rugi tak pergi.."

BF: "Ni bukan pergi Pulau Kapas la.Awak baca tak mesej saya tadi?"

SAYA : "tak, busy lak.."

BF: "saya ajak pergi OU lepas kerja.nak ikut tak?"

SAYA : "Beres"

Cess, konfiden sahaja.Ingatkan dia cerita pasal trip ke Pulau Kapas..
Malu saya..huhu..
Tu lah, lain kali check mesej dulu..
kuang2...

Dipendekan cerita kami ke OU..
Main purpose ialah nak cari baju untuk company dinner dia..
Katanya tema Flora Fauna.
Nasib baik dapat juga cari baju ada corak2 flora..(macam bunga2an sahaja)
Not bad la..cantik..

Lepas itu pergi cari makan la..

Haa..
Alang2 dah ada di PJ, baik pergi pekena di William..
Baru sahaja Cik Dayah cerita pasal experience dia makan di situ..
Malam tersebut saya pula..
Order 1 kongsi dua orang..Ayam Premium kot nama hidangan itu..
Air saya Orange Blast..BF air rebina laici..
Memang kenyang tak hingat punya daa..
Total dalam RM20 lebih kot..
Sebab bukan saya yang bayar, saya tak berapa ingat..(tak ambil tahu harganya...)
Walaupun dah lebih setahun kerja di PJ, inilah pertama kali saya ke William.
Rupanya dekat sahaja dengan tempat kerja saya..

Komen pasal hidangan..
ayam premium.= marvelous lagi2 ketang putar dia..perghhh...
air orange blast..=masa masih berbentuk blended ice sedap..tapi bila dah cair, jadi manis..
air rebina laici..= sedap kot..(tak tahu sebab tak sempat nak rasa..wakaka~)

p/s : kalau pergi William lagi nak order Burger la pula..Burger pun macam2 jenis ada..

6 comments:

Faarihin said...

gambar tak ada ke kak? hehehe.. nak gak tengok kesedapan makanan itu.. huhuhu.. (^__^)

Jantan Terhangat said...

ayam premium mcm mkn 10 orang hahhaha

dah pernah skali g sana..lepas ni nak g sana lak..
cuma meragukan mmg orang islam yang masak tapi barang2 mentah dia beli kt ne kita x tau..sbb owner x salah cina

Unknown said...

burger apa yang emmacam jenis tu?? :D

noorafzan.blogspot.com said...

faarihin..
nanti la akak share pictas..

noorafzan.blogspot.com said...

jantan terhangat..

pembetulan..
pemiliknya aialah cina yang mualaf..
InsyaAllah halal..=)

noorafzan.blogspot.com said...

cik epal..
macam2 burger ada..
ada yang siap tambah mozarella cheese..
macam2 jenis cheese ada..
itu..ini..
burger daging, ayam, itikpun ada kalau tak silap..

burger dia tak pernah order..
tak tahulah besar mana saiznya..
ekeke~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics