Followers

Wednesday, January 20, 2010

Aduh..akhir2 ini suka pula lagu DRAMA KING nyanyian MUH dan Black

Kenapa entah..
Sejak mendengar lagu mereka di AJL 24 itu hari, saya macam dah jatuh cinta pula..
pada black lagu black nih..

Walau di mana sahaja saya berada hatta di depan PC masa office hour pun sempat lagi nyanyi2 part chorus..
(tapi slow aje..meja tak strategik sebab betul2 mengadap boss..bapak tak best hidup..)

Oleh itu, saya dengan berbesar hari mengajak kawan2 berkarok dengan saya di sini menyanyi lagu ini ye..
mari2..

Sorry, ni yang tak ada lirik..
mari kita karok guna video bawah ini ye..

Rasanya diorang tak buat lagi official video..
Kalau ada, dah lama saya masukka di sini..
hehe~

Komen saya Black memang sesuai sangat berkolaborasi dengan MUH ni..
Keep it up..
Saya suka...=)

10 comments:

Suraya I. said...

suke black jgk!!! XD

zella y said...

vocal dia mantap kan??
harap2 pasni keluar r lagu lain...
asyik lagu tu je heheh

aishahumairah said...

suke lagu ini juga!!!!

noorafzan.blogspot.com said...

suraya..
hehe..
sama le=)

noorafzan.blogspot.com said...

zella..
yup, hope so..
baru la variety sikit kan..

noorafzan.blogspot.com said...

aishahumairi..
tadi baru dgr kat radio..=)

GRuNGe said...

Alamak, MUH tu. Best best. Paling suka lagu ku untuk mu. Meningkatkan adrenalin bila lagu tu berkumandang dan karok lagu tu. Hehehehehe.

noorafzan.blogspot.com said...

MUH macam ilang je tanpa LAN..Tapi nak wat camnekan..huhu~

Aidi-Safuan said...

hoho....bole tahan. tapi hazama yang nyanyi lagu pari pari bawah angin time ajl tuh cam kurang menjadik la. nervous kot. :)

noorafzan.blogspot.com said...

oo..itu hazama ke?
sayapun rasa camtu gaks..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics