Followers

Monday, January 25, 2010

20 sekolah terpilih jadi SPT (Sekolah Berprestasi Tinggi). Tahniah!

Tahniah2 pada sekolah2 yang diumumkan daal kelompok 20 terbaik dalam Malaysia..
Walaupun banyak juga SBP tapi ada juga sekolah harian yang terpilih..
Termasuklah sekolah yang hari2 saya lalu tiap2 pagi nak pergi kerja..
dan setiap kali balik kerja..
SMK (P) Sri Aman, PJ..

sekolah ini memangdah sebati dengan saya. hari2 lalu sini dan nampak blok ini.

Walaupun kadang2 ko bikin hati panas bila jalan sesak semata-mata sebab traffic light tu selalu sahaja merah..
Mana tak merah kalau kejap2 ada sahaja kamu2 yang berprestasi tinggi nih merentas jalan..
alahai~

Walaupun kadang2 time traffic light hijau pun kamu2 melintas juga sampaikan saya terpaksa brek mengejut..

Walaupun kadang2 bila lampu dah bertukar hijau kamu2 still lagi berlenggang kangkung atas jalan tuh..

Saya tetap sabar..
Saya tetap tersenyum..
Sebab kamu2 nak pergi berjuang..
Nak berjaya dalam pelajaran..
Nak masuk U..(macam saya..)
Nak grad dengan cemerlang..(macam saya..kuikui..walaupun takdelah cemerlang mana..)
Nak kerja best2..(macam saya juga..best ke kerja saya nih?)


Lepas kamu dah melintas, saya terus pecut tak hingat...
Pecut selaju yang boleh..
Sebab lagi beberapa minit, loceng kerja nak berbunyi..
Saya taknak lah bagi contoh tak baik kat kamu2..
Tak nak punch kad merah..
kuikui~

Untuk tengok senarai lagi 19 sekolah, sila rujuk surat khabar esok yea..
kuang2..
eh tidaklah..dah ada yang tolong update..terjah bog beliamuda nih ye..

13 comments:

Asfan Ash said...

I wonder where KUSESS stands huk3

Unknown said...

sekolah yg lalu hari2 pun leh bangga kan..hehe

noorafzan.blogspot.com said...

ARC..
aik.asal tetibe KUSESS bro.?
Kolej Universiti bla bla i guess

noorafzan.blogspot.com said...

edy..
haruslh bro..
seolah saya x de dalam senrai..
nak gak numpang glemer sekolah itu..
hehe~

btw, x sangka sekolah itu top 20 dalam msia..
tgk biasa aje..

cn said...

skola adek sy pn dpt!
ex skola sy..
smk(p)st george, penang!

Anonymous said...

UTM skudai SMB?x pnah nmpk pun...

deus X machina said...

sekolah sri aman
banyak awek2 lawa disitu
erk888

noorafzan.blogspot.com said...

eyes143..

oo..ye ker?
tahniah sis..=)

noorafzan.blogspot.com said...

apit..
yup, ex-SMB..batch masuk 2004..
awak ni batch bile ek?

noorafzan.blogspot.com said...

deus..
haha..
betul tu bro..
dah la lawo, pandai lak tuh..
=)

Nand Nasyari said...

hahaa...mentang2 pandai jln cm mak itik..
langgar je..lalala~ ;D

amirulfaiz said...

Taniah ler skolah tercatat dalam 20 terbaek. :)

L.Lawlett said...

best2 tapi apsal MCKK pun masuk list plak.tak patut ar

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics