Followers

Tuesday, January 19, 2010

Tahniah..Avatar dah menang Filem Terbaik di Golden Globe Awards

Salam semuanya..
Wooww..AVATAR dah menang award.
Saya memang dah jangkakan..
Sebab..saya tahu ceritanya menarik..
Errr..walaupun saya tak dapat nak tengok di pawagam..

Saya memang ada pasang niat nak tengok cerita ini sejak tengok promo kat cinema dulu..
Alaa..kan sebelum filem start, akan ada iklan2 filem yang akan datang..
haa..masa itulah saya tengok..
Memang menarik, tertarik kau memang da bomb gitu..
Tapi, rezeki tak ada untuk pergi tengok..
sob2..

Macam biasa berita harian online jadi mangsa bedah siasat..
Siapa sudah menonton filem ini saya ucapkan tahniah sebab anda buat pilihan yang tepat..
Saya cilok ini berita di sini


Bukan main bangga lagi Pak James Cameron dapat julang anugerah..
Tapi kenapa muka dia masam ek?
aish..tak puas lagi ke menang 2 anugerah..


Dorang berdua ni pasangan bercinta ke dalam cerita ini?.
Serius saya tak tahu..

Sherlock Holmes and UP pun ada gak menang anugerah..
Cayalah..=)

12 comments:

miss lolly a.k.a luvfareda said...

tak teng0k ag avatar.


download je :D

noorafzan.blogspot.com said...

hehe~
skang ni download aje..
kat jiwang dah ada ke ek lolly?

N said...

uhuks.

tak sempat tgk avantar,sherlock pu ;(

noorafzan.blogspot.com said...

sama la kite ..
x de kesempatan..
rugi se.

Unknown said...

Alaaa tak tengok gi.

noorafzan.blogspot.com said...

touyakaruma..
gi la tgk.
sempat agi ke skang nih?

NomborSebelas said...

avatar mmg beshh

~aSHa~ said...

sy dah tgk...best citenye..kebetulan anak dihantar ke kg sbb sy n hUBby outstation..so kami amik peluang ar..

mmg itu pasangan bercinta...

cite nye mcm dongeng2 skit..tapi best...imaginasi omputih tu superb...

jom layanzzzzzzz...

cuma tertanya2...benarkah hero tu cacat semulajadi..sbb nampak real sungguh dia cacat..sblm dia jadi avatar

kalo u dah tgk...let me know ye

~Live Life~ said...

Nice sharing dude! Glad Avatar won...love it to bits!

noorafzan.blogspot.com said...

sebelas..
yeah.
avatar mmg besh..

noorafzan.blogspot.com said...

asha..
really..?
i have no idea of what actually happened..
sebab x tgk gi..
da nrasa nya macam xde peluang je nak tgk..huhu~

noorafzan.blogspot.com said...

live life..
good info better sharing..=)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics