Followers

Sunday, January 24, 2010

Link untuk download filem Ketika Cinta Bertasbih..


Dulu saya ada tunjuk trailer cerita best..
Layan kat sini ye..
Hari memang dalam misi untuk download Ketika Cinta Bertasbih..
Lama dah berniat nak tengok tapi kesempatan itu tak ada..
Blogging ada pula masa kan?
kuikui~

Godek2 incik Google jumpa macam2 link..
Torrent.. kena bayar la pulak..(cancel!)
Saya buka kat satu website ini.. dia letak cerita ni dalam 13 file youtube type..
Terpulanglah nak download or tengok sahaja kat situ..
Nak tengok secara life..dengan tak payah susah nak download..terjah sini
Tapi ni Ketika Cinta Bertasbih 2..
Yang first film saya tak jumpa lak..
Ada sesiap boleh bantu? huhu~

At last saya try download novel aje..
huhu~
Tengah dalam process ni..
Hopefully berjaya la..
=)

7 comments:

Unknown said...

cuba dulu lahh ehh download ni..kalau boleh download,boleh bagi kat mak..hahah

ezanykun said...

dah donlot dvdrip kat torrent.. hehe..

zan xray said...

Minat baca novel rupanya.
tahun ni belum berkesempatan nak baca buku tebal2 lagi hehe

noorafzan.blogspot.com said...

sendra..
hehe..
dapat download novel je..=(

noorafzan.blogspot.com said...

dah donlod..
meh sini nak..
=)

noorafzan.blogspot.com said...

zan-xray...
mmg minat bro..
tgk kat profile saya...
ada novel2 feberet..

Deen said...

kat blog aku ade 2-2 siri..
gamba lawa..mediafire link..
link lagi laju dr torrent..
baru puas hati..hehe

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics