Followers

Saturday, January 16, 2010

Raja Lawak Astro Musim ke 4.. best ke?

Assalam di hari sabtu yang agak bosan..(for me...)
Saya tak ada idea nak share hari sabtu..
Sebab tak ada aktiviti..

Tapi, tadi saya ada layan Raja Lawak kat TV..
Tapi sekejap sahaja sebab lepas itu saya tukar channel..
Sebab apa?
Saya rasa macam 'tak kick la' RL tahun ini..
Ataupun saya sudah mula ada rasa bosan dengan format RL yang sama sahaja saban tahun..
Bak kata orang2 tertentulah, bila dah lepas 3 kali selalunya tak berapa best dah...
Orang dah mula busan dah..(lagi2 kalau sama aje..)

Papehalpun, saya still minat kat pengacaranya.. Zizan ngan Johan..
Diorang memang the best..ngee~

Macam Akademi Fantasia..
Dulu AF1 best..sebab memang betul2 baru kan dalam Msia..
AF2 pula paling tinggi dapat sambutan sebab orag dah mula faham konsep dan suka dengan program itu..
AF3 masih tinggi rating walaupun tak sehebat AF2..(adakah sebab Mawi?)
Bila AF4 dan seterusnya..(makin merudum ratingnya..)
Orang dah mula muak gamaknya..
Even they tried their best by reformat back, ia tetap nampak sama sahaja..
Tapi since pihak mereka claim rancangan ini masih releven, mereka nak mula pula AF8..
Mesti ramai chinese berminat nak join..
number 8 ni kan number bertuah bagi mereka..hehe~
Macam gitu juga trend RL..
Perasan tak?
Apa yang saya pasti persamaan dua rancangan ini yang buat feedbacks peminat nampak macam sama juga ialah..

YA, sebab buat tiap2 tahun..
YA, itulah sebab utama..
Bila dah tiap2 tahun, memang boleh buat certain orang bosan seyh..
Saya mencadangkan supaya program maca ni buat selang 2 thn..
wakaka~
(Inipun pendapat peribadi saya..)

p/s : mungkin saya sahaja yang berpendapat begini sebab ramai lagi still suke tengok raja lawak..and AF..(mungkin saya sahaja yang mudah busan..)

p/s : pendapat anda pulak?

4 comments:

cn said...

RL taun neh mmg tak besh..

hope AF8 gempak.. ngee

noorafzan.blogspot.com said...

betul kan eyes143..
x de hiburan lak kat tb..

wanie™ ◕‿◕。ღ said...

betul tu.. wanie pon dah jarang tgk tv...

tak per kite tgk AF thn ni.. gmpk atau tk.. klo aznil ada lgi besh kn.. (^_^) afzan tk mo masuk AF ker :P

noorafzan.blogspot.com said...

wanie..
tu le..
harap2 AF leh ubati kebosanan kita nanti..
uish..masuk AF..?
Segan le saya.
Wanie try le masuk..
ahaks~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics