Followers

Sunday, January 17, 2010

Betullah..teh berkesan untuk mengawal berat badan..

Haha..
Teruja tak dengan tajuk entry..
Saya ada cerita pasal kelebihan teh dalam entry2 yang lepas...

Saya ada bagitahu yang saya macam addicted dengan teh..
Haa..
Sekarang ni saya nak habaq mai perubahan2 drastik yang berlaku pada saya..

  1. saya dah tak sarapan pagi... berbanding sebelum ini kena sarap..
  2. saya buat secawan air coffee je untuk cover perut supaya tak kosong sampai waktu lunch. (sebelum ini kena 2 cawan..)
  3. saya makan tengahari dengan kuih atau cekodok atau keropok lekor sebungkus..(sebelum ni kena 2 bungkus)..
  4. balik rumah kadang makan nasi..kadang2 makan roti aje..(depends kat kehendak selera la..tadipun makan sandwich aje..)
  5. dan paling penting, teh o kena 2 cawan setiap malam..

Adakah sebab teh ini saya kurang makan..?
Tapi yang peliknya berat saya tak turun-turun pun..
haiishhh..
tak apalah janji tak naik kan?

23 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics