Followers

Friday, July 23, 2010

Happy 1st Anniversary my BF

Hari ini tarikh keramat.
23/Jul/2009 saya telah mula serius berhubungan dengan my Orange Sweetheart.
Dan pada 31/Jul/2009 kami dipertemukan.
Kalau ikutkan saya berkenan dengan dia dah lama.
Sejak bulan May/2009 lagi. Tapi susah juga nak mengorat dia.
Macam-macam syarat kena saya penuhi sebelum saya dapat memiliki dia.
Tapi berbaloilah kan.

Kini sudah setahun kami berhubungan.
Dan dia memang BF yang baik.
Tak banyak ragam.
Saya senang dan sayang sangat pada dia.
Walaupun dia pernah masuk hospital selama 2 minggu atas kecuaian saya.
Tapi ,dia tetap setia dengan saya.
Baguskan dia?

Tunang?
Oh tidak, bukan dialah.
Buat masa ini tunang dah jatuh tempat kedua.
Dia ini lagi penting buat masa inilah.
Mana taknya.
Dah banyak dah duit gaji yang saya korbankan untuk dia.
Dan pastinya tunangpun tak cakap apa sebab tunangpun juga terlibat masa dia masuk hospital dulu.
Nak cakap cuai itu tidaklah.
Dah kata takdir.

Habis itu siapakah dia?
Baiklah, biarlah saya berterus terang.
Inilah dia my Orange Sweetheart.

Inilah keadaan dia sebelum ditahan di 'hospital'

kesian dia kan masa ini.
Sedih sahaja saya tengok. Cedera parah.
Tapi sekarang dia sudah sembuh.
=)

p/s : Road Tax pun sudah renew. Lega!

15 comments:

angahfarah said...

salam afzan..jaga yer orenge ko tu molek2...hihi...
take care...

noorafzan.blogspot.com said...

salam farah..
thnaks =)

rhapsody LiN said...

tgh terfikir2 nk beli kete ke x..
huhu..

noorafzan.blogspot.com said...

rhapsody Lin.
beli la..
beli yang pink LE tu.
cantik!

miss lolly a.k.a luvfareda said...

erk........


mati2 ingat pakwe.

cis

sweetsal said...

ingatkan sape la td. rupanye keta..hehe

Unknown said...

keta rupanye..
comey warne oren..
hehe

aishahumairah said...

sonoknya ada kete da...;)
happy anniversary~

cikpia said...

naper tak amik yang LE.....??? munga2 laie!!!

noorafzan.blogspot.com said...

miss lolly..
sorry sis..
saya mmg sayang dia macam BF sendiri.
tiap bulan berhabis kerana dia=)

sweetsal..
haha..
yup, my car. =)

noorafzan.blogspot.com said...

syu..
thanks dear =)

aishahumairah..
sonok tu sonok juga tapi sakit sikit la bila sampai masa tuk renew road tax.

noorafzan.blogspot.com said...

sofia..
masa saay beli kete ni, yang LE belum develop lagi.
nak tunggu setahun memang tak sempat la.

me said...

no.2?
fine~

Nur Suaidah Bachok said...

baca ayt 5 bari pertama dah tahu ianya kereta kamu :)

noorafzan.blogspot.com said...

me..

ahaha..
sayapun bagi awak no 2 kan.?
ke no. 3..?
huhu~

achu..
good!

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics