Followers

Saturday, August 1, 2009

Suprise saya untuk kamu semua..

Dalam post sebelum ni saya ada inform yang kereta saya bakal dapat jumaat..
So, jumaat lepas saya telah cuti sehari untuk uruskan kereta baru saya.

Actually, ambil kereta kul 4 petang.
Tapi saya minta cuti fullday.
Pagi tu saya pergi isi minyak kereta kelisa kakak dulu sebab minyak dah x berapa cukup tuk perjalanan jauh ke Rawang nanti.
hmm..
Lepas je isi minyak, terus la balik umah. .
Tiba2 dapat call dari BF.Dia kata dah ada kat depan rumah dah.
Tapi depan rumah dia. Ceh..

Kami bergerak le OU dulu untuk makan sekejap.
Kali ni saya yang drive..die co-pilot.
Kereta kelisa yang saya isi minyak pagi tu..
Makan sushi jusco jer..
sedap wooo..~
murah.

Then terus gerak ke masjid..
kali nih dia drive pulak..
Si BF pi solat jumaat...
Saya solat zohor on da way ke Rawang tempat ambil kereta baru.

Ni lah dia suprisenya.
Kereta baru saya Myvi SE kaler oren..
nyum2..cantik2.
Saya bersama kereta baru..
Kat belakang tu kereta kelisa emas kakak saya..
Nak enterframe jugak tuh..


Ni la die number plat kereta baru saya..
Cantik jugak la kan..(x mampu dah nak tender number plat..)


sayang kereta saya..
hehe~

20 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics