Followers

Wednesday, July 14, 2010

Hadiah Giveaway sudahpun selamat diterima =)

Awal bulan lepas saya ada reveal yang saya adalah pemenang hadiah utama giveaway.
Seronok bukan main saya masa itu.
Sebab belum pernah menang hadiah utama giveaway.
(tereksaited lebih2 pula...maafkan diri ni yang terlebih hormon eksaited masa itu)

Dipendekkan cerita, minggu lepas parcel hadiah telahpun selamat sampai ke tangan saya.
Oleh kerana ceritanya macam berjela sikit ditambah pula dengan gambar2 secukup rasa, silalah scroll bawah ni ye.


Inilah parcelnya.

Wah2, tak sabar nak reveal sendiri punya pasal, saya terus pergi ambil parcel di pondok guard office dan terus menapak ke kereta.
Tak ada maknanya nak di bawa masuk ke office.
Takut jadi tanda tanya pula pada rakan2 office.

So, masuk sahaja dalam kereta.
Start enjin, bukak aircond kuat2 sebab cuaca agak panas masa tu.
Kemudian terus koyak parcel itu dengan cermat.
Tapi sebab gam dia guna kuat sangat jadi comot jugalah sampul tu.
Takpe, janji hadiah cantik kan.
Tengok siap bungkus dalam plstik pula lagi tu.
Double protection gitu =).

Apakah yang ada disebalik plastik oren ini?
Jeng jeng jeng.
Eh, ada macam surat cinta sahaja dalam tu.
Mari kita check sama-sama apa dia.
Terjah..
Ooo..ucapan tahniah daripada penganjur MyWishGiveaway
Gembira? Memang gembira dah ni. Thanks for lovely gift!
Dapat blouse labuh warna ungu.
Ni dia rupa paras menawan beliau.
Tapi tak nampak pula corak dia kan.
Maklumlah kamera henset 2 MP sahaja yang ada.

Cantik dan kena dengan saiz saya (nasib baik..)
Itupun selepas di cuba try test dan tengok di cermin.
Snap picta depan cermin.
Apa nak buat tak ada photographer professional untuk minta tolong snap.

Boleh pakai untuk next dating..ekekeke~

2 comments:

MiaSaidin said...

wah.. bestnya dpt adiah..
cantik la blouse tu.. sesuai dgn akak :)

noorafzan.blogspot.com said...

tenkiu sis..=)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics