Followers

Sunday, July 4, 2010

Journey to Utara~hantar adik pergi IKM -2

Lepas selesai sesi punggah memunggah barang ke kereta civic, kamipun gerak.
Kat seat belakang tu kena duduk 4 orang.
Dah semuapun nak ikut menghantar.
Tak apa sebab balik akan jadi lega sebab seorang akan ditinggalkan di IKM,Sik nanti.

Kami sesat beberapa kali sebelum jumpa IKM ini.
Itupun selepas bertanya kepada posmen yang tengah berhenti untuk masukkan surat dalam peti pos.
Sampai-sampai sahaja mak saya terus report pada pak guard pasal tak ada signboard IKM kat luar nun.
Pak guard tu kata dulu ada tapi sebab ada 'buat' jalan baru, signboard tu dicabut buat sementara tapi sampai sekarang belum dipasang. (kenapalah tak pasang awal-awal sebelum student baru mendaftar?)

Habis pasal itu, kamipun bergeraklah ke dewan untuk sesi pendaftaran.
Sengaja saya jalan lambat2 untuk ambil gambar sekitar IKM ni.
Ni jalan daripada asrama lelaki ke dewan.
(Kereta kami di parking berhampiran bangunan asrama adik.)

Haa, bangunan tepi avanza tu ialah bangunan bengkel adik nanti.
Bangunan bengkel untuk pelatih bahagian Air cond.
Tak lama tu sampailah ke dewan pendaftaran.
Punyalah ramai sampai berpeleseran sahaja semua diluar dewan.
Mana adik eden ni hilang pula? Tak nampak dah ni.
Oklah, saya nak pergi cari mana adik saya menghilang di sebalik dewan yang besar ini.
Dah jumpa nanti saya story apa yang berlaku seterusnya.
Masa ni lah kesabaran di uji.
Hint : daripada pukul 10 pagi kami sampai, pukul 4 ptg baru settle sesi pendaftaran. Tak ke kematu kaki dan fikiran saya duduk dalam dewan ini.

8 comments:

Aidy Shahiezad said...

wahh... bersiri-siri journey gie menghantar adik nie ea... hehehe... :)

Kie-yu said...

teringat mase anta adek ke Pahang dulu
penat tak hingat
apetah lg ke utara yek..
mau sengal2 badan
hee..

noorafzan.blogspot.com said...

aidy..
haruslah..
benda2 camni kena share..
ahaha~

kie-yu..
tu la pasal..
mmg sengalpun.
huhu~

Jard The Great said...

hehehe.. aku pon hantar adik ke uni... rasa teruja sama bila tinguk die daftarkan diri.. terasa diri lak yg gi daftar =p

MOFASAD said...

selamat menyambut pelajaran dari orang yang tak belajar :)

Nur Suaidah Bachok said...

emmmm memang kematu lah! bosan dan lama :)

noorafzan.blogspot.com said...

jard..
betul2..
mmg saya pun tolnog beratur tuk register die..

noorafzan.blogspot.com said...

Farid..
harap2 dia sambut dengan betul la kan..
hehe~

achu..
betul, siap rasa nak mengamukpun ada time tu.

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics