Followers

Saturday, July 10, 2010

Jumpa blogger di Gathering GengBlogger =)

Baru balik daripada tengok Eclipse.
Komen pasal Eclipse?
Nanti-nantilah yea. =)

Beberapa hari lepas saya ada cerita pasal kekeliruan yang saya hadapi.
Tapi semalam segalanya telah terjawab.
Saya dah tak keliru lagi sebab saya boleh pilih kedua-duanya.
=)

Yang first tu sebenarnya pasal kecik sahaja.
Saya dah plan nak pergi gathering tetapi my F dan beli tiket Eclipse secara online pukul 3.00 ptg.
Jadi, saya dalam dilemma sebab gathering itu masanya daripada pukul 10 pagi hingga pukul 5 ptg.
Cara settle pergi gathering dulu sampai pukul 1.
Then, gerak untuk pergi tengok Eclipse.

Dan Alhamdulillah.
Segalanya berjalan ikut planning.
Kami sempat berkenalan dan ambil gambar dengan semua blogger yang pergi.
Cuma tak sempat nak melibatkan diri dalam program sebelah petang yang lebih menarik iaitu sesi sharing pasal alexa, pagerank oleh Ariffshah dan juga perkongsian berkenaan pengalaman berblog oleh kujie.
Dan paling rugi ialah Kosmo datang buat liputan program pada pukul 3.30 petang.
Huhu..Rugi2..kalau tidak boleh masuk paper.
Cerita lanjut pasal gathering juga saya akan ceritakan kemudian.

Kami gerak dari Taman Cabaran pukul 1.20 petang.
nasib baik my F cekap cari jalan yang tak sesak dan kami berjaya sampai awal setengah jam sebelum tayangan bermula.
Sempat solat, beli makanan untuk makan2 dalam panggung (lapar sangat2 sebab tak makan tengahari awal).

P/s : Express update tanpa ilustrasi menarik. tak apa next entry saya update details =)

9 comments:

Aidy Shahiezad said...

owh.. itu rupanya masalah anda...
ingatkan ape la b4.. hehe...
dan, finally, boleh pilih 2-2 skali kan... ;D

visit my latest entry:
http://aidyshahiezad.blogspot.com/2010/07/gejolak-rasa-jiwa-geraji.html

Cikgu Dahlia said...

ohhh KOSMO buat liputan? besh tu..
ramai ke??

noorafzan.blogspot.com said...

Aidy..
haha..
tu la problem nya bro =)

DaHLia..
Masa saya ada tu ada la dalam 50 -60 orang.
meriah la juga =)

darkbatman said...

aie dtg gak tp petg.eehe. klau x leh jumpe.

noorafzan.blogspot.com said...

laa..ye ke aie..
rugi la tak dapat jumpa.
=)

asfiedaimpiana said...

salam afzan, apalak x sempat, u adalah time dia amik gambo tu...x caya nanti rabu g beli kosmo k, masa kita amik gambo reramai kat tangga tu u dah chow ker? rasa mcm ada lg... :-?

noorafzan.blogspot.com said...

asfiedaimpiana...
oo.really?
kok gitu masuk kosmo la yea..
haha..

Unknown said...

xsempat pun masa kosmo dtg =_=" pape pun. selamat berkenalan :D

noorafzan.blogspot.com said...

lorh..ye ke? balik kul bape?

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics