Followers

Thursday, July 22, 2010

Blog Awards : Daripada Meo188 dan Ultraman_88

Award pertama diterima daripada Meo188.
Award dia ni menarik sebab ada gerak-gerak.
Saya tak reti la buat grafik-grafik macam ni.
huhu~


Award yang kedua ni daripada Mr. YusufUltraman.
Tengok daripada namapun memang sah dia ni peminat kipas susah mati Ultraman.
hehe~

http://3.bp.blogspot.com/_dbSQVzelCFI/TEb59utwzgI/AAAAAAAACFs/fQsQyWuMeU0/s1600/kk.png

tapi,nak ambil award ini bukan free2 sahaja.
Kena tag 15 orang pula.
Ermm..siapa eh yang bertuah kali ini?
Jeng jeng jeng..

Saya namakan sahajalah.
Kalau dah ada award ini bolehlah abaikan sahaja.

Meo188
KakInaKL
Sharinginfoz
Saya_arief
rhapsody Lin
mario
Nazwa_terbaek
sweetsal
nanajoe
Darkbatman
Kujie
Yott

Saya buat secara rambang sahaja.
12 sahaja. Dah tak larat nak cari.
Nasiblah siapa yang terkena.
Terasa macam selebriti pula bila dapat award macam gini.
Ceewah~perah santan la saya ni.
Blogpun tak seberapa.
Malulah sikit.

Pepun, terima kasihlah sahabat2 yang sudi lawant blog saya dan paling terbaik siap bagi award.
Terharu.
Saya simpan award-award yang saya dapat sejak dulu di tab 'Award2' kat sidebar atas sekali tu.
Perasan tak?

p/s:
Rasa macam ada banyak sahaja award yang terlepas pandang.
Ohh..maafkan saya. Bukan tak sudi tapi tak sempat nak check dan susun cantik-cantik dalam tab 'Award2' tu.
Nanti once dah buat saya khabarkan ok.

12 comments:

nurayunni said...

tahniah..nape sy xde dl senarai yer??

noorafzan.blogspot.com said...

nak jugak ke?
saya main boh je nama.
meh2.
amik la ayunni..=)

Sharinginfoz said...

tahniah dan thanks....

The Power of Blog

rhapsody LiN said...

thankx 4da award akak.. :)

nnti lin buat en3 ye :)
urm.. yg auntie lin pnye booth perkahwinan tu nama "As-Salam Event& Wedding"..klu g booth tu nnti kte je kwn lin. iA dpt special offer. lin dh suruh my aunt bg special offer kt kwn2 blog lin. hehehe..;)

yott said...

thank u afzan
nnt senang2 sy buat k

noorafzan.blogspot.com said...

sharinginfoz..
thanks.
jgn lupa semat di blog yea =)

LiN..
Orait sis.
oo..really =)
thanks, wajib pi serbu ni.

noorafzan.blogspot.com said...

yott.
sama2.
baik..
=)

sweetsal said...

tkasih bg award tu..blh amik award yg gerak2 tu tak..cantik pulak..

saya_arief said...

dah..thanks a lot ya..
:D

Sisiantee said...

wah best nye dapat award!!! im your new followers..baru nak belajar..hikhik :)

darkbatman said...

musim awards suda tiba..hehe

Ida Sazarina said...

comey giler award ni..hehehe~~
thanx a lot sis...hehehe~~ :)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics