Followers

Saturday, July 3, 2010

Brazil oh Brazil..Cuba lagi 2014..~

Huhu..
Ingatkan saya bermimpi sahaja Brazil kalah..
Tapi memang betulpun saya mimpi sebab semalam kul 11.30 malam saya dah tidur.
Saya sempat tengok sampai seri 1-1 sahaja.
Tup2 saya rasa macam saay mimpi yang saya tengok result perlawanan tu.
Tapi was2 juga sampailah tengok sendiri di internet.

Entah bilalah Belanda score lagi satu gol tu itupun saya tak tahu.
Apapun tahniah Belanda dapat ke separuh akhir.
Kepada Brazil boleh cuba lagi tahun 2014..

Err..tengah malam punya game lagi saya tak tengok.
Siapa yang menang ye?

p/s : petang nanti nak pergi tengok wayang. Cerita apa yang best sekarang ini ya?

7 comments:

MyaFiza said...

tak sangka brazil dah kalah...

meo188 said...

no............!!!!

cikpia said...

he he..... sebagai penyokong jerman saya tak rasa apa2 dengan kekalahan brazil.....

Unknown said...

sedih gle brazil kalah...uwaaa...uruguay meng penalti

MOFASAD said...

tgk spain la kalau berani!






>>__________<<

noorafzan.blogspot.com said...

MyaFiza..
x pe la..
ada hikmah.

meo188..
huhu..

sofia..
jerman pun power gak kan..

noorafzan.blogspot.com said...

bezbuddy..
x pe, dorang main ok.
cuma nasib je..

farid..
spain..

tgk je la nanti..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics