Followers

Thursday, July 29, 2010

Pakej Ramadhan : 1 hari 1 entry

Hari ni dah 29hb July 2010..
Dalam masa tak sampai 2 minggu, Ramadhan yang dirindui bakal tiba.
Saya nak ucapkan selamat berpuasa kepada sahabat-sahabat blogger yang beragama Islam.
Puasa jangan tak puasa haa~

Semenjak dua menjak ini saya publish entry pun tak menentu dalam erti kata lain tak konsisten la.
Selalunya setiap hari at least 2 entry saya akan ready kan.
8.00+ pagi dan juga 8.00+ malam.
Tapi tengoklah sekarang ini.
Kadang-kadang kul 11 pagi baru ada 1 entry dan entry itulah sahaja untuk hari itu.

Sebenarnya sebelum ini memang aim saya nak publish entry 2 kali sehari.
Dan alhamdulillah selama ini jarang gagal untuk capai aim.
Tapi sekarang ini dek kerana kekangan di tempat kerja dan juga di rumah, saya dah buat keputusan untuk kurangkan entry.

Sempena Ramadhan, saya akan buat 1 entry sahaja sehari.
Lagipun dah kata bulan puasa kan.
Kenalah kawal sikit aktiviti berblogging ini.
Kena lebihkan ibadah.
Malam nak pergi solat tarawikh lagi kan.
Lepas itu kena tidur awal sebab nak kena bangun awal untuk prepare sahur.
Makanya masa untuk berblogging terhad.

Orang kata daripada buat entry yang tak berkualiti, lebih baik tak buat entry kan.
Tapi, berkualitikah entry-entry saya selama ini?
haiihhh...entahlah.

9 comments:

saya_arief said...

bagus..
nanti kene BW lepas tarawih..
:D

noorafzan.blogspot.com said...

saya_arief.
betul2..
BW tu benda wajib.
=)

cikpia said...

siang tak larat nak jalan2 blog aka blogwalking.... he he.... kena tunggu pas tarawikh la....

Ida Sazarina said...

bagus2...
amalan lagi penting..
hehehe~~
semoga target mengena k sis~

noorafzan.blogspot.com said...

sofia..
betul juga..
BW sikit2 je la kot siang2.

lepas tarawih, baru boleh pulun..
tu tak?

noorafzan.blogspot.com said...

nanajoe..
orait.
thanks ye nana =)

Iznie said...

bagus2 kak afzan... :D

tapi time ramadhan lagi bz rsenya...hehe

noorafzan.blogspot.com said...

iznie..

betul tuh..=)

darkbatman said...

bulan puase.. dh xlame..
2010 skjap jer menjelma..
2011 bakal menjelang..
wish 2 turn back de time..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics