Followers

Thursday, July 15, 2010

Buffered Earning dah hampir seminggu tak naik-naik. Kenapa?

Salam..
Hari ini sesi meluahkan perasaan.
Selain daripada rasa pelik yang menghantui diri ini.
Dah hampir seminggu. Setiap kali check di nuffnang site, buffered earning dok statik sahaja nilainya.

Tak kiralah jumlah earning, CTR % dan juga CTR Bonus.
Mula-mula ingatkan sehari dua ia akan bertukar jadi metered earning lah.
Sama macam yang lepas-lepas.

Tapi ini sudah hampir seminggu ia masih melekat.
Tapi iklan pula yang tak melekat di blog saya.
Uhuuu..sedih-sedih.

Kalau anda perasan sejak akhir-akhirnya sudah amat jarang iklan keluar di page saya.
Adalah blog saya sudah tidak menarik di mata nuffnang?
Apa perlu saya buat untuk mengatasi masalah ini?
Ataupun itu hanya perasaan saya sebab ada yang cakap adakalanya iklan tu tak keluar bila tuan tanah yang view blog tapi bila orang lain view iklan itu akan keluar.

Memanglah tujuan berblogging ini bukanlah semata-mata nak kejar duit sangat tapi rasa pelik juga bila iklan tak jengah blog ini kan.
Dan nuffnang ni sedikit sebanyak menaikkan semangat saya dan blogger2 lain untuk berblogging.

Apapun saya tetap bersyukur sebab tetap ada BE daripada yang tak ada kan.
Cuma rasa pelik menguasai diri.
Dan memaksa diri ini untuk meluahkan di sini.
Ada siapa-siapa boleh explain ke ataupun situasi yang saya alami ni normal?

8 comments:

Cikgu Dahlia said...

buff TLC kamu ni kuar lagik..
sis punya da xkuar..

tapi memang buff mcm agak misteri sejak 2menjak ni..huhuh

saya_arief said...

haha..same la..
kadang2 je melekat..tp tetap bersyukur..

Cik Lily Putih said...

naib baik ada BE dari k lily langsung tak de tau.

meoafzan said...

nuffnang nk kurangkan bg duit kot...

Unknown said...

hmmm sama la.
last week kt situ je.
this week bru nmpk naik skit.
ta bnyk pn..
TT____TT

noorafzan.blogspot.com said...

Dahlia..
ehehe..
semalam ada naik sikit la.
bila ditegur baru nak up..
=)

saya_arief..
Alhamdulillah =)

noorafzan.blogspot.com said...

kaklily..
oo..ye ke?
sekarnag ni mmg susah nak lekat eh BE?

noorafzan.blogspot.com said...

meoafzan..
mungkin juga..
save budget =)

cik yuki..
oo..ye ke?
ermm..mmg susah untuk predict skang ni kan.

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics