Followers

Friday, June 11, 2010

Saya Pemenang Utama Giveaway!

Dulu saya pernah bagitahu yang saya dah buat satu blog yang khas untuk join contest tapi kan akhir2 ni saya kurang ada masa untuk join contest.
Last saya join dalam pertengahan bulan May.

Saya cuma tunggu result contest walaupun tahu hanya tuah sahaja yang boleh buat saya menang.
Entah macam mana contest yang paling lambat pengumuman pemenang yang saya join membawa tuah sebab saya menang.
yuhuuu,...
teruja sebab dah lama tak menang giveaway.

Saya join contest ni di SINI.
Saya buat entry di SINI.
Dan result pula keluar semalam.
Tak percaya, sila tengok gambar bawah ni.
Kalau tak percaya gak klik SINI.


Eh, nampak tak tulisan pasa kertas undi tu?
Kalau tak nampak klik ej kat gambar tu untuk zoom.

Alhamdulillah, dah la dapat hadiah utama.
O ya, saya minta blaus labuh lengan panjang berharga RM50 inggit.
Tak sabarnya rasa.
Macam manalah agaknya rupa baju yang saya akan dapat..
weayahoooo~
yabedabeduuu~

9 comments:

Anna Boleyn said...

wahh best tu dpt 50. congrats yerrr :) mmg bertuah betol empunya blog..


salam kenal..1st tym drop comment. take care :)


p/s: jom dtg blog hana balik nak?? Ada header baru. nak mintak komen okay ke tidak :)

NAZ said...

wuahhh tahniah, rezeki tu haha

fasham said...

wah.tahniah yer........

Unknown said...

yeayy bestnye die
dpt baju baru~

Ida Sazarina said...

wah2~~~
besh2~~~
nant dapt tubjuk cni k~~
hehhee~~

darkbatman said...

hahaha.. jeles disitu.. btw, congrates yer..

noorafzan.blogspot.com said...

thanks hana..
wink2..nanti saya pi tgk k=)

naz..
thanks =)

faye..
thanks juga =)

Ery Farieha..
bukan takat baju baru tuk diri sendiri tapi blog juga =)

nana..
thanks.
orait nanti saya post entry pasal hadiahnya =)

aie..
aha..
jeles?
xpe, saya doa aie dapat pi minum kopi di nuff.
pastu jgn lupa share tips apa yang aie dapat nanti =)

Syarafina Zaini said...

gud 4 u..congratz.. =)

Anonymous said...

Беше много интересно за четене. Искам да цитирам публикува в блога си. Тя не може? И et сметка на Twitter?

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics