Followers

Friday, June 18, 2010

Saya menang contest Project Alpha 2 Day 23..=)

Pagi semalam saya dikejutkan dengan email tahniah daripada nuffnang.
Katanya saya menang motor hadiah dalam contest harian Power Root ProjectAlpha 2.
Kalau ikutkan memang susah nak menang sebab hanya 5 lucky winners akan dipilih setiap hari dan setiap penyertaan ke 10 yang jawab betul akan terpilih.
Maknanya setiap hari kena jadi peserta yang ke 10, 20, 30, 40 atau 50 sahaja.
Memang kena tunggu luck la baru dapat kan.

Mula2 saya memang agak excited nak join tapi saya hanya berkesempatan untuk jawab soalan tu belah malam kalau hari kerja (so harapan untuk jadi pemenang harian memang nipis la sebab mungkin saya dah jadi peserta yang ke berapa ratus kot).
Saya cuma aktif jawab secepat yang boleh bila cuti. (adakah day 23 tu hari cuti?)
Pagi2 dah terpacak depan PC layan video ProjectAlpha.
Sampai week 24 je pun saya konsisten, pastu ke laut daa....
Busy mengalahkan menteri.kuikui~

Bila dapat sahaja email tu saya terus pergi check list nama pemenang.
Nasib saya memang baik sebab saya punya namapun paling last untuk Day 23 tu.
Teruja sebab first time menang contest anjuran nuffnang.
Sebelum ni join contest tapi tapi tak pernah menang.
Tiket wayang sempena contest anjuran nuffnang pun tak pernah dapat lagi.
Ada gak keinginan tu tapi tak ada rezeki lagi kut.
(isk2..tak baik..tak baik.. patut bersyukur sebab ada gak menang contest nuffnang..)

Hadiah kena ambil di pejabat nuffnang weekdays.
Hadiahnya adalah tertera dalam gambar ni.

Ohh..cuti saya dah hampir tak ada.
Bilalah nak pergi ambil hadiah tu.
Sijil pergi event Gatsby Deodorant Streets Fair pun belum ambil lagi.
Help2..

Pepun, thanks to nuffnang sebab 'menang'kan saya.
yeay!
Sayang lebih kat nuffnang =)

23 comments:

niny said...

wah, tahniah menang peraduan ni. bkn sng tu nak menang2 camni. rezeki betul. :)

MOFASAD said...

TAHNIAH TAHNIAH TAHNIAH!!!!



CUBA LA LAGI JOIN CONTES MENANG KERETA PLAK.....


>>_________<<



...
SELAMAT PAGI!!!! DIEGO FARID MARADONA DISINI!!!
>>_______<<

MiaSaidin said...

tahniah! mesti lebih bersemangat lg nak join kontest kan..

shidasyakirin said...

syioknya menang hadiah...
jeles nie..hehehhe :p
tahniah²

Sharinginfoz said...

tahniah......

marina anakcikbob said...

hikhik..
tula..
org kata, de hikmah d sebalik stiap kejadian..
xmnang yang adiah kecik2, menanga diah mahal & besar..
congrats tau..

niesz said...

wa..congrate..besh nye!

Boneka Tak Sakit said...

ceg jeles aku

Taz Jaafar said...

congrats kak :)

cik helena said...

tahniah!cikhel tak penah masuk pon he he

ery farieha said...

wahhh
seronok2!

MyaFiza said...

tahniahhh..
bestnyer tengok org lain menang...
hehehe...
(^_^)

Ida Sazarina said...

bila plak saya nak menang?
meh2..
share ngan sy adiah bleh? :P

intanurulfateha said...

.wow!
.congrt kak

noorafzan.blogspot.com said...

niny..
thanks, tu la.
x sangkapun.
Alhamdulillah =)

Farid..
Thanks (3x)
tu la..
kalau dapat memang berbaloi la..

salmia
haha..
betul2..
btw, thanks.

noorafzan.blogspot.com said...

shida..
thanks..
ale..jgn le jeles..
segan lak.

sharinginfoz..
awakpun menang kan.
terror la awak.

marina..
tu yang bersyukur sangat tu.
dapat gak adiah.
thanks.

noorafzan.blogspot.com said...

niesz..
hehe..thanks niesz..

boneka..
alee.rileks2..
ahun depan cuba lagi k.=)

taz..
thanks =)
tadi orang hon2 manja, tak pandang pun.
maklumla kete kecik.
sob2..

noorafzan.blogspot.com said...

cikhel..
tahun depan join le.
mana tahu ada rezeki.

ery..
betul2..
sonok sgt.

myafiza
thanks.
appreciate sgt2.

noorafzan.blogspot.com said...

nana..
tahun depan ada algi.
jom join nanti k

intan..
thanks intan.
awak lagi terror.
sebab selalu je dapat instant cash projectalpha tu.
akak surrender dah bab 2.

Era said...

TAHNIAH! JELES LA..:)

violetless said...

tahniah! tahniah!

psssttt..kalo tanak adiah tu sedekah la sini..heheh

AQMAR said...

Congrats... nnt bole share adia tue ckit yer..hehe

Firol said...

tahniah..
:)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics