Followers

Thursday, June 17, 2010

Trauma tak?

Situasi pertama..

Saya :Trauma tak sejak accident itu hari?

Dia :Trauma la juga. Kenapa?

Saya :Ohh..awak cuma trauma nak lalu jalan kampung malam2 je kan?


Dia :Aikk..napekah?

Saya :Trauma2 pun 140 juga awak bawak.

Dia :Ape dia. Cuba ulang balik saya tak dengar la.

Saya :Trauma2 pun 140 juga awak bawak semalam.

Dia :Eh, ye ke? tak perasan pula.

Tu baru trauma, kalau tak trauma macam mana la agaknya.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Situasi kedua..

Saya :Sedap juga bawa kelisa tu. Pick up betul sampai tak sedar 110.

Dia :Tu la kereta ringan, CC besar. Laju pun tak rasa.

Saya :Tu la pasal.

Dia :Siapa yang ajar awak bawa kereta laju2 ni.

Saya :Entahlah, sape ek? Bukan awak ke?

Dia :Manade, Saya takpe. Dah pro. ooo... pandai je cakap orang, diapun sama jugak bawa laju.

Saya :Manade, 110 je pun. Lagipun bila perasan tu saya terus slow kan jadi 100 je.

Dia :Tu trauma ke tak tu? Cakap kat orang pandai, tapi diri sendiripun sama.

Saya :Manade, saya cuma trauma bila lalu jalan kampung malam2.

Dia :cehh~
http://rlv.zcache.com/er_trauma_nurse_not_easily_impressed_tshirt-p235896233359565481t5cs_125.jpg

So, kesimpulannya trauma ke tak?
Ke kami ni kategori trauma ikut situasi je.
Kalau jalan kampung, trauma kat jalan kampung je..
Kalau malam, traumapun bila malam atau gelap je..
Tapi, saya ada jiran yang kerana trauma, terus tak drive sampai sekarang.
Itu baru betul2 trauma kan?
Google2 jumpa ni.
Ini antara simptom2 orang trauma (atas banyak jenis alasan)
Layankan sendiri k.

16 comments:

meza said...

aku rasa korg trauma kt jln kmpung ngn time ujan je. percayalah!
hehee. sbb KL ni cerah walaupun dh mlm. erk!

Unknown said...

trauma...
ade
kat api
sbb mase dalam lab penah buat bahan meletup
naseb xde yg cedera
smpi skrg trauma n takot dgn api T___T

MOFASAD said...

KERETA CAMNA?
DAH OK?
LEN KALI BERHATI2 OK!!!


>>_____<<



...
JANGAN LUPA MAKAN TENGAH HARI OK!!!!
>>_____________<<

noorafzan.blogspot.com said...

meza..
haha..
ada betul juga teori ko tuh.

noorafzan.blogspot.com said...

ery..
uih..
scary nye..
nasib baik awak x de pape.

noorafzan.blogspot.com said...

farid..
kete kat bengkel dah.
huhu~

sabo je le.

TeRRoRRiZZ said...

tu bukan trauma..
aroma ader la...
hehehehe..
kalau trauma memang tak sentuh dah stering krete...

Huda Luna said...

fobia je kot
bukan trauma

huhu

cik helena said...

yes phobia..

intanurulfateha said...

.kite even da ade lesen pun takot nk drive!
T__T

noorafzan.blogspot.com said...

terrorrozz..
haha..
aroma ye?
boleh tahan gak.

huda..
fobia nak bawak kat tempat gelap + jalan lama
yes, correct one.


cikhel..
agree..


intan..
akakpun dah ada lesen 3 bulan baru bawa.
itupun terpaksa sebab nak pi kerja.
takpe, yang penting dah ada lesen.

Ida Sazarina said...

kalo da speed mmg xrase la..
hehhe~~
trauma sume leh ilang~ :P

Hairi Hassan said...

huh! si intan tu mmg cmtuh..
xtahu nak beleter camne lagi dah.
err...trauma & fobia same kan...?
tetiba konfius plak =.="

noorafzan.blogspot.com said...

nanajoe..
haha..
betul2..
setuju habiss..
kuikui~

hairi..
ahaha...
x pe baru gi..
nanti kalau dah pandai sok, dia pula yang beriya nak drive.
ehehe~

Aidy Shahiezad said...

kesimpulannya,
trauma skejap je...

p/s: melayu kn mudah lupa.. hehehe... ;p

niesz said...

niesz trauma nk duk tepi pintu..kalau lam kete kene jgk duk tepi pintu,confirm pegang krusi depan kuat2..huaa...pnh jtuh dr bus sbb pintu kecemasan x lock..takut!

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics