Followers

Friday, June 25, 2010

Hari terakhir bersama kereta kecil..(mode sedih)

Seminggu lebih guna kereta Kelisa my sis buat saya raas sayang dah kat dia.
Selain daripada saiznya yang menarik untuk menyelit-nyelit dicelah2 yang muat, kereta ni lah kereta pertama yang saya bawa dulu sebelum beli kereta sendiri.
Maklumlah mula2 drive takut nak bawa kereta saiz besar.
Tak dapat agak ruang kat jalan tu.

Cuma kereta ni buat saya rasa confuse bila nak tukar lane ke kiri.
Saya kena pusing kepala ke belakang tengok clear ke tak.
Cermin sisi kiri tu sebenarnya cermin kancil yang ayah beli dan tampal sendiri.
Err..cermin asal saya dah pecahkan. (maklumlah pemandu amatur masa tu)

Actually banyak kenangan gak la dengan kereta kecil ni.
Dua kali jugalah saya accident langgar kereta orang dengan kelisa ni.
Daripada kaler emas berubah wajah jadi warna blue grey.

Err..nilah rupa cermin sisi yang pecah saya kerjakan dulu.
Masa ni warna emas lagi.
Ni bila dah make over tukar kaler.


p/s : buat my sis, saya nak ucapkan terima kasih sebab sudi pinjamkan kereta dia. Saya memang tak berapa 'berani nak bawa WAJA sebab kereta tu 'panjang' la.
Kalau setakat bawa area kampung bolehlah. Tapi nak bawa dia redah kesesakan memang tak sanggup.

28 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics