Followers

Thursday, June 3, 2010

Saya tertekan!

Sesi luahan perasaan sebab menyesali diri yang tak reti2 nak buat header cantik2 macam blog2 lain.
Adakah masalah untuk masukkan banner yang cantik2 tak menjadi disebabkan limitation pada template pilihan saya itu?
Adakah saya perlu tukar template pula?
huhu~

Saya bukan malas.
Seriously bukan.
Serius saya jealous tengok semua blog yang saya pergi punya header dengan banner yang cantik tertarik kau memang da bomb.
Saya?
Ohhh..sedih sebab tak ada langsung banner kat header.

Tak apa.
Saya dalah process belajar lagi.
Belajar godek2 apa yang boleh di godek supaya blog ini jadi cantik.
ahaha~
Kalau tiba2 ada benda pelik anda jumpa masa singgah blog saya jangan buat2 terkejut.
Mungkin masa tu saya sedang berhempas pulas menggodek2 template blog ni.
Abaikan sahaja.
Entry totap ada untuk dibelek.

mode : serabuti!

11 comments:

Unknown said...

salam..singgah dari blog ben

slow2 dik..kak pun baru berblog...5 bulan...

hope sama2 kita belajar yer..

banner wajah kami yg dok follow pun cun tau...kikikik

Nur Suaidah Bachok said...

mengapakah? rileksss~

noorafzan.blogspot.com said...

Siti Rahayu..
ehehe..
oo..dari log ben ek..
thanks sudi singgah sini..=)

ok2.bagus gak idea akak tuh.

noorafzan.blogspot.com said...

achu..
tertekan la sis..
konon2 nak gabung la diri sendiri dengan banner yang nak tetang israel, tapi bila upload tak jadi2..
18 kali editpun still rasa amcam semak je kat header nun..
last2 remove image dan masukkan je banner macam kat atas nun.

NAZ said...

haha sila bunuh diri. haihh header taak penting pun

Nadiene said...

lol....

xpe. kalau tukar template pon ok, he,,,

tp slow2 k

cikmin said...

afzan kena cari themes lain la camtu..yang senang tuk masukkan header tu..tapi kalau pandai godek coding no hal punya...

Unknown said...

hohoho
ery pun x reti
tu pun hasil dr contest :D

Nekmo said...

hehe..sis..good luck ek
blajar buat..hehehe

meo188 said...

banner boikot israel mcm cool je :D

noorafzan.blogspot.com said...

boikot mereka!

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics