Followers

Sunday, June 6, 2010

Saya dah ada Exchange Link Banner

tahniah kepada saya sebab dah maju selangkah lagi dengan adanya Exchange Banner sendiri.
Walaupun simple tak macam orang lain (err..sebab tak reti..)
Tapi oleh kerana nak ada juga gigih jugalah siapkan.
Sempoi sahaja bentuknya.
Yang penting maksud sampai.

Jom lah Exchange Banner dengan saya.
Silalah ke page saya yang kat bawah ni untuk bertukar2 banner.
Code HTML pun saya sertakan di sana juga.

http://noorafzan.blogspot.com/p/banner-kawan2.html









7 comments:

Mr Daha said...

Ha3.. cantik banner. tp ada 1 komen je dr aku..

Besar sangat..

Ini pandangan aku je..he3.

Mr Daha said...

Ops.. ada yg kecik rupenya. haha.. xpasan td. sory2 =P

noorafzan.blogspot.com said...

mr Daha..
haha..
ada yang kecik.
kalau nak kecik kan, copy-paste,
pastu klik kat banner dan kecikkan secara manual je.

emieysandra said...

nk ambik gk banner akak ni yer..ehehe ~_^

noorafzan.blogspot.com said...

amik la awak =)

marina anakcikbob said...

xde banner..
exchange link ok x?

Mario said...

banner lum siap...

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics