Followers

Tuesday, June 29, 2010

Journey to Utara~

2 hari lepas memang saya tak ada depan PC.
Saya ke utara hantar si bongsu pergi mendaftar di IKM, Sik.

Lepas ini kami sekeluarga akan merindui si kecik berbaju biru dalam gambar ni.
19 tahun hidup, dia tak pernah tinggalkan rumah lebih seminggu.
Kali ni dia kena tingggal di Kedah 2 tahun.

Semua post di publish secara berjadual.
Semuanya berjalan ikut plan masa kecuali malam semalam saya tak buat entry sebab dalam kepala dok pikir kami akan gerak balik dari utara ke KL dalam kul 1.
Tapi ada 1 benda yang buat kami delay sampai kul 7 baru gerak.
hoho~
Alamatnya pukul 1 pagi baru sampai rumah.
Apa lagi yang mampu saya lakukan masa tu selain daripada tidurrrr..

So, malam nanti saya akan start 'membebel' pasal journey saya ini.
Walaupun hanya 2 hari satu malam tapi banyak jugalah perkara yang saya rasa nak share di blog ini.
Sedikit gambaran ialah pasal makan2 di Sg Petani, Motor besar abang sepupu, perjalanan ke Sik dan sesi pendaftaran pelajar IKM yang menyesakkan dada dan membunuh semangat,serta sejam di R&R Sungai Siput.
So, tunggu malam ini ok.

Oleh kerana ada problem pada kereta, saya terpaksa ambil halfday hari ni.
Sekejap lagi nak pergi bengkel.
Lepas tu kalau ok boleh pergi kerja.
huhu~

p/s: hari ni nak mulakan kembali misi blogwalking yang tertunda 2 hari =)

6 comments:

Amyna said...

Owhh tahniah utk adik kamu..
pergi utara.. kampung myna tue.hikss!okies pren.. moga segala urusan hari nih d permudahkan.. InsyaAllah.

ayisy said...

Salam. Tak pernah tinggal rumah seminggu? Mesti kena homesick mula2. Hehe.. :)

noorafzan.blogspot.com said...

Amyna..
thanks~
appreciate it so much
=)

ayisy..
tu la..
masalahnya kakak dia nipun dah mula 'rindu' kat dia ni.
alahai~

niesz said...

hihi..xpe2..niesz akan follo je nnti..ermm..tp tu la..lps ni da xde niesz nk update blog..
sibuk ngn keje..
sedey nyer..

ayisy said...

Saya yg dah duduk asrama sekolah 5 tahun, 3 tahun di IPG lepas cuti panjang mesti kene homesick gak. :P Huhu... Apapun, sokongan dr keluarga penting. :) Semoga adik awk berjaya di IKM

noorafzan.blogspot.com said...

niesz..
oo..niesz keje ape eh?
good luck!

ayisy..
tu la..
sayapun masa mula2 masuk asrama dulu homesick gak.
thanks ayisy.

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics