Followers

Sunday, June 6, 2010

Komen lelaki lepas tengok Lagenda Budak Setan!

Kan dalam cerita Lagenda Budak Setan tu, ada scene Ayu mati lepas beranak.
Kita ikuti 2 pendapat yang berbeza antara 2 lelaki lepas tengok scene tu.

Dialog antara pasangan pertama..(belum kahwin)

Lelaki1 : Awak tak payah beranak la ye nanti.

Perempuan1 : erk..kalau termengandung macam mana?

Dialog antara pasangan kedua..(dah kahwin)

Perempuan2 : kesiannya dia.
(sambil nangis2 merujuk kepada bini yang dah mati dan suami yang sedih)

Lelaki2 : Baguslah tu. Tahu tak perempuan yang mati sebab beranak tu mati syahid dan akan masuk syurga. Bukan senang tahu.

Perempuan 2 : erk..

Seriously, apa yang korang rasa perempuan2?
lelaki sebelum kahwin dan selepas kahwin memang berbeza kan.
=)

20 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics