Followers

Saturday, June 19, 2010

Lepas tengok game Piala Dunia Germany vs Serb..


Rasanya ni first time entry saya buat bersempena dengangame Piala Dunia yang sedang rancak berlangsung di Afrika Selatan.
Ingat saya tak layan ke Piala Dunia ke?
Layan la juga tapi tak ada la fanatik sampai stay up awal pagi untuk tengok game.

Semalam punyalah keciwa dengan corak permainan Germany.
Tak puas hati betul sebab macam 'nasib' dorang malang kot.
Cubaan untuk 'gol' beberapa kali macam sia-sia walaupun gawang tu macam 'welcome' bola untuk masuk.
Tapi tak adalah terlalu teruk sebab dorang kurang pemain. 10 orang je kena survive kat padang.
Kalau Serbia yang hilang pemain camtu rasanya dorang dah kalah besar.

Lepas layan game tu terus saya tidur.
Kecewa punya pasal.
Bangunpun dah nak habis Subuh.

Serius kecewa.
Ingat nak tengok la hebat mana dorang main sebab dalam game sebelum ni dorang 'score' dan dpat pujian gitu kan.
Tapi takpe, next game harap2 tak jadi macam semalam la.

Tapi benda ni patut jadi pengajaran untuk mereka dan juga pasukan yang lain.
Nampak permainan Germany tak menyerlah semalam disebabkan kurang pemain.
Dorang pandai bawa bola dan menyerang ke arah pintu gol Serb tapi tang nak masukkan gol tu yang tak kesampaian.
Pemain Serb memang pandailah himpit pemain Germany sampai dorang tak selesa kot bawa 'bola' kat padang (sebab dorang terlebih pemain)
Nasib baik dorang sumbat 1 gol je.
Malas nak komen banyak sebab bukan reti sangatpun.kuikui~

P/s : begitulah ulasan orang yang agak buta rabun pasal bola. Kalau yang memang peminat bola mungkin akan explain dengan lebih detail kot.

6 comments:

Haffiz Al-Banna said...

muehehe..
ko nak aku explain ker?
bab2 bola nie : panjang lebar leh explain..

saya_arief said...

waaa...
leh jadi pengulas sukan nih..
good3..

birU said...

saya sokong korea utara
lalaal..

minat brazil
huaaaaaaaaa

noorafzan.blogspot.com said...

long,
explain la..
=)

saya_Arief..
hehe..
sikit2 je =)

biru..
saya tetap sokong brazil =)

intanurulfateha said...

tringin nk layan bola dgn hairi ;)

noorafzan.blogspot.com said...

khoshall..
hai read gay =)

intan..
layanlah..
best gak sebenarnya =)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics