Followers

Saturday, June 5, 2010

Kartun menarik hari ini!

Sedang saya godek2 google search saya terjumpa imej2 di bawah ini.
Ada yang buat saya gelak, tersenyum sendiri dan tak kurang juga rasa kesian.
Jom tengok kartun2 ni sama2.

Pening kepala cikgu tu kan.
Cikgu Sains kalau dapat murid2 macam ni boleh pengsan hari2.haha~
Tak boleh belah dengan jawapan Dayang Norfaizah tu.
wakakaka!



Soalan cikgu Sejarah ni lagi cool.
Tanya soalan dengan pilihan jawapan yang memang da bomb!
Habis semua artis2 terkenal keluar dalam list.
Yang ni cikgu tak pening tapi murid la yang pening nak pilih mana satu jawapan. kuikui~

Yang ni first time saya jumpa.
Selalunya isu ni akan hangat bila nak buka sekolah awal tahun.
Ni semua pasal rungutan serta suara hati ibu bapa berkenaan perbelanjaan budak2 sekolah zaman sekarang yang bukan main banyak.
Rambutpun kena charge RM10! Mungkin bayaran untuk memotong rambut di kedai.
Jam tanganpun masuk list perbelanjaan sekolah juga ke?



Yang ni paling best.Haha..
Luahan hati seorang awek kepada BF nya.
perbandingan dulu masa zaman tak ada internet dengan sekarang zaman blogging.
Sejujurnya perlu kah cerita pasal BF/GF dalam blog dan entry di blog?
Bagi saya not necessary dan bergantung kepada jenis blog la.
Bergantung kepada cerita yang nak disampaikan.
Kalau ada kena mengena dengan dia, saya cerita sahaja.
Itu pandangan saya la.




p/s : malam ni busy sikit. Sepanjang hari keluar. Lagenda Budak Setan memang best..=)
sok saya update k =)

6 comments:

Huda Luna said...

haha yang last tu mmg kdg2 huda gedik ckp mcm tu kt sigg
=P

yg kos anak g skola tu mmg sakitttttt

Aidy Shahiezad said...

jauh beza dulu dan sekarang... baik dari segi jenis kualiti anak murid, mahu pun, kualiti bf/gf... ahaha...

MOFASAD said...

huhuhuhu nama ku dayang ku intan bak bulan purnama jatuh ke riba~


nah amek ko!

noorafzan.blogspot.com said...

huda luna..
ekeke...
tu la.
sebab sigg tu blogger tegar kan.
haha~

noorafzan.blogspot.com said...

Aidy..
ada betulnya =)

noorafzan.blogspot.com said...

farid..
haha...
lagi panjang beb..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics