Followers

Sunday, June 20, 2010

Apa dah jadi pada Pagerank blog saya ni?

Tadi buka2 sahaja blog tengok2 pagerank jadi ZERO aka 0..
Pelik bin ajaib juga..
Tak percaya ke?
Saya ada print screen kan dan upload sini.


Disebabkan rasa tak puas hati, saya pergi check balik kat website pagerank checker.
Tengok2 elok pula dia tunjuk Pagerank asal saya iaitu 3.

Apa kebenda pagerank ni?
Ramai juga yang duk kejar pagerank ni sebenarnya.
Nak terangkan pun susah.
Rasa ada je blogger2 otai yang duk explain pasal ni tapi tak ingat sape.
Macam saya, saya tak dapat nak kejar sangat sebab blog pun biasa2 je.
Biarlah dia naik sendiri kalau dia mahu.
Tapi, bila turun tu pelik jugalah sebab saya tak ada tukar domain ataupun url.
takut juga kalau2 sebab tukar template dia turun.

Selalu ke pagerank ni jadi macam ni yea?
Isk2, mengelirukan sungguh.

8 comments:

meo188 said...

erm.. tak yah pakai pun xpe...

rs alexa yg best

Unknown said...

aah...
syu pon penah jd camnie jgk..
mula2 pelik la jgk sbb check kat pagerank ok je..
cuma kat blog tulis kosong..
tp..lme2 buat xtau jelah..

jaya jr said...

tu a..pakai alexa je jelas sikit rasenye..
xpernah try pon page rank laen

Haffiz Al-Banna said...

kesiannya..
xperla..
sabar jerla..huk3..usaha balik..

niesz said...

ermm..ley jd mcm tu ker???

noorafzan.blogspot.com said...

meo..
alexa best eh..
tapi tgk alexa rasa cam kecik je..


syuhada..
oo..ye ke?
x pe, ni nak abaikan la ni..
ehehe~

jaya..
orait2..
malu nak taruk alexa kat sini.

noorafzan.blogspot.com said...

long haffiz..
tengah usaha gak ni..
nak up trafik..=)

niesz..
ntah le..
buleh kot.
kadang2 dia bengong sikit.

iniAKU said...

xpnah pon amik port sal bnda nieih -_-"

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics