Followers

Tuesday, June 22, 2010

~~~PINKLOLIPOPS 1st FREE GIVEAWAY~~~

Saya ada dapat tag from Izzatul Iman
Tapi tag ni bentuk dia macam giveaway pula.
Trend baru agaknya.
Oleh kerana sayapun first time dengar pasal PINKLOLIPOPS ni, sayapun terjah la blog beliau.
Sedikit review pasal PINKLOLIPOPS milik Ayu Rosli....
Beliau adalah seorang yang gila menjahit..
Dia banyak ambil order jahit manik pada baju..
Cantik2 juga. hargapun berpatutan.
Yang terbaru saya tengok yang inilah.




Kali ini dia berbesar hati mahu beri hadiah kepada 4 orang yang bertuah.
Syarat2nya,

1. Jadi Follower blog dia. -->SUDAH
2. Link blog "http://pinklolipops.blogspot.com/" di blog sendiri. -->SAYA MASUKKAN UNDER 'BLOGGERSIFOLLOW'

3. create new post "~~~PINKLOLIPOPS 1st FREE GIVEAWAY~~~" di blog sendiri dan berikan sebarang comment @ review tentang PINKLOLIPOPS..sebarang comment positive @ negative pun dia tak kisah katanya.-->SUDAH SIAP
4. Tag 3 org rakan dlm post tersebut utk join sekali free giveaway ini.. -->DIBAWAH NI
5. Sudah settle semua syarat di atas?? then lastly tinggalkan link blog post di ruang "comment" post INI --> CHECK ENTRY K

Dengan ini saya tag;

1) Marina
2) Dila Azie
3) Puterisengal

Mari2 join sebab hadiahnya best sangat2.
Thanks Izzatul Iman tag saya untuk join giveaway ni.=)

2 comments:

meoafzan said...

tag jahit2 utk gadis2 baik shj.. huhuhu :p

ISA said...

Salam Afzan,

Fulamak... jejak terakhir disini sebelum ke redang minggu lepas.

Hari ini gua menjengah.. dah berwajah baru pulak...

tahniah cantik deco lu...

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics