Followers

Wednesday, June 2, 2010

Cerita pasal Lagenda Budak Setan..


Macam best kan.

3hb June ni dah start tayangan filem yang macam hebat..
("macam" la sebab belum tayang lagi. Tengok promo memang hebat kebaboom.)
Lagi2 hero heroin yang saya rasa sangat sesuai digandingkan ada dalam ni.
Siapa lagi kalau bukan Lisa Surihani dengan Farid Kamil yang baru.
oh ya, tahniah kepada Farid Kamil sebab dah grad from UiTM.

ok, back to topic.
3 minggu lepas punya cerita ni.
Saya ke OU dan masuk la MPH.
Masa tu saya tengok ada novel Lagenda Budak Setan (LBS) dipamerkan.
Masa tu memang terasa sangat nak beli tapi memikirkan duit gaji tak ada lebih, saya pendamkan sahaja.
Saya menyedapkan hati untuk beli nanti.

So, next weekend saya pergi lagi ke MPH yang sama.
Cari punya cari tak jumpa2.
Bila tanya pada pekerja MPH, rupanya buku ni dah SOLD OUT.
Ada 2 buah lagi tapi dah ditempah.
Oh, baru saya tahu kita boleh tempah buku kat MPH thru phone call or online.
Kecewalah saya.
Saya percaya ini ada berkait dengan filem LBS yang akan ditayangkan tak lama lagi.

Semalam..
Saya yakin filem ini akan meletup dan tiket2 hari minggu akan sold out cepat.
So, malam tadi saya sembang2 dengan my F.
Walaupun jadual hujung minggu nanti sibuk dengan jemputan kahwin sahabat2 saya tetap berkeras nak tengok cerita LBS tu.
So, kami decide untuk tengok Sabtu nanti di TGV, OU.
GSC semalam belum ada launch lagi filem ni la.
hoho~
Dia beli terus secara online tiket wayang.
Seronoknyaaa..
tak sabar nak tunggu hujung minggu.
Jom pakat2 penuhkan panggung tengok cerita ni.

9 comments:

Haffiz Al-Banna said...

afzan..ko nampak cantiklah arinie..
errrk..belanja aku tngok movie nie leh?

ayen =D said...

kalau afzan belanja long haffiz ni, kene belanja kita jugak! kena adil! hahaha..

cite ni mmg mcm best.. sbb tengok trailer dia mcm comel.. dan, best la penulis novel tu, terus laku semacam novel nye sebab filem kan.. ini sudah bagus!

noorafzan.blogspot.com said...

long haffiz bile turun Msia?
takut2 turun2 je cite dah habis tayang..
huhu~

uik..ayen turun KL boleh la belanja..
haha~

shaffique said...

tgok trailer macam best je..huhu..


My latest entry : Meet The Iron Baby !

noorafzan.blogspot.com said...

shafiq..
tu la pasal..
mmg best kot..=)

Ida Sazarina said...

sangt tertarik nak nengok cita ni!!~~ huhuhuhu~~ :)

Anonymous said...

klau besh bgtau yek..
hehe

fndrocka said...

dah lama baca novel tu..dah tak berapa nak ingat jalan cerita..

tengok trailer macam sedao je..hopefully sedap la.

tgh berkira2 nak pergi esok...hur,

Latest Entri : Kisah Kapal Mavi Marmara

eLLa said...

best x..
harap2 bessstt...huuh

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics