Followers

Monday, June 7, 2010

Tag pertama di bulan June

minta maaf la kepada pengetag2 tegar sebab saya kurang ada free time untuk buat tag.
Nak buat entry pun fuuhh....
Nak perah idea tu yang payah.

So, hari ni macam free sikit.
nak buat la tag yang saya terima.

Thank to marina anakcikbob yang sudi bagi tag ni pada saya =)


Soalan pertama : adakah anda rasa anda hot?

agak hot la lagi2 bila ada orang potong line masa tunggu bayar tol. Memang hell la grrrr~

Soalan ke-dua: upload wallpaper yang anda guna sekarang.

Nilah dia. Suka sangat gambar ni.


Soalan ke-tiga : cerita pasal wallpaper tersebut.

ni gambar kami full satu family masa my sis's wedding. Sangat suka sebab semuapun sporting termasuk ayah dan abang (muka mereka paling lawak)

Soalan ke-empat : bila kali terakhir anda makan pizza?

tak ingatlah. Akhir bulan 5 jugalah =)

Soalan ke-lima : lagu paling latest anda dengar.

Lagu Lady Gaga la..cett..fly FM tadi.

Soalan ke-enam : apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?

tak buat apa. hakhak~

Soalan ke-tujuh : selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?

nama sendiri je la. =)

Soalan ke-lapan : tag lagi lapan orang.

prettyrain, angahFarah, Syen, Suaidah, rutikeben, nanajoe, Fawzan, Biru,

Soalan ke-sembilan : siapakah orang no. 1 kepada anda?

kawan sekolah. Jumpa balik masa pi Pulau Kapas dulu. Baru juga jumpa di majlis Ai hujung minggu baru ni.

Soalan ke-sepuluh : katakan sesuatu kepada orang no.5

ruti, sorry ye sebab tak anto lagi hadiah kamu. sob2..

Soalan ke-sebelas : no. 3 ada hubungan dengan sapa?

die ade hubungan dengan my sis (sebab dia abang ipar saya =))

Soalan ke-duabelas : bagaimana pula dengan no.4?

Dia ni saya pernah jumpa di Gatsby Streets Fair dulu. Dan dia antara pelawat tegar blog saya. Ya, sayapun rajin ke blog dia.

Soalan ke-tigabelas : pesanan kepada orang no. 6.

Anda memang kaki jackpot yang bertuah. Sila share dengan saya petua2 anda.kuikui~

Soalan ke-empatbelas : kata2 cinta untuk orang no. 2.

Farah, aku sayang ko.

Soalan ke-limabelas : adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?

Mereka beragama Islam dan duduk di bumi yang sama =)

Soalan ke-enambelas : berikan 5 perkara yang anda tawu tentang orang yang mengetag anda.

  1. namanya marina.
  2. umurnya 26 tahun.
  3. asal johor.
  4. Seorang perempuan.
  5. statusnya mungkin masih single but not available.

Soalan ke-lapanbelas : perasaan anda semasa buat tag ini.

susah weyh.berpeluh2 eden menjawab. huhu~

Soalan ke-sembilanbelas : adakah anda tau si razman itu sengal.

razman?
sapakah dia?
adakah dia pencetus tag ni. Agak sengal la kalau begitu.

Soalan ke-duapuluh : gay or less?

saya staright!

p/s : kepada yang rasa dialah yang kena tag tu bolehlah ambil dan buat ok. Kalau ada penyakit M abaikan je la tag ni. sob2..

8 comments:

darkbatman said...

haha.. nasib bek x kene tag..fuhh..selamat..ahaha.. btw, sgt ske tgk u in red+white clothes. cantik..:)

noorafzan.blogspot.com said...

macam dalam gambar ni yea..
thanks =)

saya tak berani nak tag aie..
segan ar blogger otai.
lenkali kalau saya bagi tag boleh?
jangan tak buat pula..
haha~

Nur Suaidah Bachok said...

sis, rajin betul tag sy. huhhu. tak pernah buat. pemalas kn sy? sorry!

meza said...

erk. saya mmg ada penyakit M. bukti tbentang di blog tu sendri. tk terupdate. haha.
nnti kot2 rajin, aku buat la ye. ;)

Nurshahfamily said...

sungguh mencabar tag ini hehehee... selamat menjawab ye hikhikhi

noorafzan.blogspot.com said...

suaidah..
xpe, simpan je la dulu.
kot2 la kalo terajin..
manusia ni x selamanya malas.
wakaka~

noorafzan.blogspot.com said...

meza..
alee..x pe la..
ikutlah.
wat time ada kerajinan tu yea.=)

noorafzan.blogspot.com said...

nurshahfamily..
haha..
tu la, berpeluh nak menjawab semuanya.

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics