Followers

Friday, June 11, 2010

Template blog saya sudah tukar! part 2

Amboi, tak beragak ada part 2 pula sesi membaik pulih template blog.
ahaha~

Wajib ada sebab saya dah upgrade sikit rupa blog ni.
Kan nampak lebih kemas daripada semalam.
(kemas sikit je pun..)

Bila saya publish post semalam meminta bantuan talian hayat untuk blog saya yang tiba2 uzur templatenya,
akhirnya ada insan yang baik hati iaitu huda luna yang sudi share cara nak edit kat bahagian post pula dan saya juga tambah baik sikit2 di sidebar.
Macam ginilah rupanya blog saya sekarang.
Amacam rupa baru blog saya?
Ok tak?
Thanks a lot yea dear.
Sayang kamu =)

Gigih godek2 template daripada kul 9 malam sampai kul 11.30 malam semata-mata nak repair template.
Saya suka yang baru ni.
Walaupun masih ada yang perlu di baiki iaitu di bahagian header dan footer, saya still puas hati.
Nak rombak semua sekaligus memang 'makan tahun' la lagi2 saya ni 'buta coding'
Ada tutorial baru boleh jalan.

Haa..
kalau kawan2 rasa macam nak edit2 template tu, bolehlah godek2 tutorial di blog huda dan intan ni.
Blog merekapun cantik dan kemas.

p/s : risau juga kalau2 blog ni jadi berat lepas edit2 html, minta respond daripada kawan2. Tolong bagitahu saya sama ada blog saya ni berat ke idak (masa untuk loading page lambat ke cepat)?

12 comments:

Sharinginfoz said...

tukar jangan tak tukar

High 5 Town

ong ong kedek kedek said...

salam ziarah
he3 tukar baju blog yee :)

Unknown said...

salam...akak pun tengah fikir nak tukar ni..yang lama susah orang nak masuk

qellissa said...

shantek..shantekkk baju baru ni...pinky!=)

Unknown said...

salam
salam kenal..nice..bagus2 usaha yg baik

Dhea Ahmad said...

yuppp...nampak lebih kemas and teratur.... warne pun cantek

cik helena said...

cikhel pon tgh nak tukar nih..tgk mana yang sesuai..tgh mencarik..

noorafzan.blogspot.com said...

sharinginfoz..
header tak tukar lagi bro.
kosong.

noorafzan.blogspot.com said...

hasrul..
yup, terpaksa sebenarnya.
sob2.

kak ina..
susah nak masuk?
camne tu?

qellissa..
thanks babe =)

noorafzan.blogspot.com said...

etuza..
thanks yea.
salam kenal gak.

noorafzan.blogspot.com said...

Nadia..
thanks.
betul2.
yang penting kemas.

cikhel..
selamat bertukar baju blog ye =)

Huda Luna said...

hehe welcome

nnt try la edit2 lg yg mn ptt
godek2 je
ape2 pun preview dlu b4 save

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics