Followers

Wednesday, June 9, 2010

Tak sangka saya orang first beli buku Sembang Kencang!

Kelmarin blogwalking then sampailah ke blog fdausahmad, SEMBANG KENCANG.
Dari dulu memang saya layan blog dia.
Kalau tak silap masa saya kenal blog tu masih lagi underground tak sefamous amos sekarang.

Dulu macam tiap2 hari dia akan update kadang2 sehari sampai 2,3 entry tapi akhir2 ni mugkin dia busy.
So, dah kurang sikit la update.

Berbalik kepada topik yang nak saya sampaikan, dia ada buat buku ala2 blook.
Dia ada la buat entry pasal benda tu.
So, saya memang tak lepas peluang la kan.
Barang 'rare' macam ni bukan mudah nak jumpa di pasaran.
Jadi, terus saya bank in dan email pada dia.
Dah tak sempat nak tinggal jejak kat entry tersebut.

Tup2 dapat reply daripada dia, yang saya pembeli pertama.


Siap jemput majlis pelancaran buku tu lagi.
Waaahh..terharupun ada.
Thank you ye incik Fdaus. =)

tak sabar nak tengok rupa bentuk buku beliau ni.
Cepatlah hantar yea.

12 comments:

. said...

wah.kenapa tak beli untuk aku sekali?

cik helena said...

cikhel pun nak jugak =)

ardinihumaira said...

wah... bagus ni.. ;) tahniah tau dapat ke launching buku tu...

Hai.. Jemput Ke Blog Dni ;)

niesz said...

syiok nyer...hihi...nk jgk2!

Mario said...

best ke weh citer dia...

Anonymous said...

tahniah2!

fndrocka said...

pehhh...orang pertama.belum launch lagi tu

aku pun dah niat nak beli...

Latest Entri : Remy Ishak sebuah gitar akustiki

Sharinginfoz said...

wow pembeli pertama tu

noorafzan.blogspot.com said...

nizamsani..
ahaa..
fulus mania tak mengizinkan la ..
ngam2 je tuk bayar sendiri punya.

cikhel..
ahaha..
pesan je kat dia.
klik je kat link 'ENTRY' tu.
fdaus ada bg no akuan dan juga emel tuk anta delivery address.

noorafzan.blogspot.com said...

Ardinihumaira..
tu la..
x sangka pula bro tu ajak gi launching buku dia tu.

niesz..
sila2..
boleh tempah lagi tu.

mario..
pi tgk sendiri style dia menulis.
best gak la layan.

noorafzan.blogspot.com said...

Jantan keparat.
haha.
yup,tahniah pada fdaus sebab dah maju setapak lagi =)

noorafzan.blogspot.com said...

fndrocka..
niat je tak cukup kena ada usaha.
haha..
jom2 beli ramai2.
20 inggit je.

sharinginfoz..
tu la pasal.
terkejut ingatkan dah nak abis.

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics