Followers

Wednesday, June 9, 2010

Award 'Blog Paling Comel from Ruby

Salam malam..
Seronok hingga melompat-lompat keriangan sebab dapat award ni.
Siapa la tak suka kan kalau blognya dilabelkan paling comel.
tee heee... kembang sekejap. =)

Award ni datangnya daripada sahabat maya yang saya kenali masa mula2 aktif berblog,
cik Ruby.
Sampai sekarangpun saya tak dapat nak cam wajah sebenar dia sebab dia selalu 'conteng' bahagian muka dia bila upload gambar.
So, terbukti ada gak blogger perempuan yang low profile.

http://2.bp.blogspot.com/_cRUyHQfgLkI/TASLg9ZULgI/AAAAAAAABVo/1pTwy6xuUS8/s1600/aisyah.jpg

Thanks again yea.
Sape nak award ni?
Saya nak bagi kat blog2 yang saya rasa cam comel.
Sapa rasa blog dia comel sila tinggal jejak kat comment box.
Ti saya bagi anda.
haha~

6 comments:

Ida Sazarina said...

slalu kamu dpt award kan?
hehehe~~ tahniah~ :)

Unknown said...

dapat jugak? tahniah.. hehehe..

shazika said...

kak
sya comel lagi atau blog saya comel lagi?
hehehe


jgn segan ke laman sy yek
Pencuri seluar dalam sudah dicekup

noorafzan.blogspot.com said...

nana..
thanks dear.
x de la selalu..
Appreciate sgt bila dapat =)

noorafzan.blogspot.com said...

shah..
tu la.
ada nampak shah komen gak kat post ruby tu.

noorafzan.blogspot.com said...

shazika..
kamu cumel.
blog kamupun cumel.
x tahu nak banding daa..=)

nah, amik la award ni yea =)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics