Followers

Wednesday, March 3, 2010

Baru sahaja pulang dari Sabah ba..kemusykilan,siapa yang jadi viewer ke 26543?

Salam semua sahabat2 bloggers..
Saya baru sahaja selamat sampai daripada perjalanan yang panjang selama 6 hari di Sabah..
Sangat penat tapi rasa kerinduan kepada blog buat saya kuat semangat..
Matapun macam tak boleh nak lelap selagi tak melapor diri ke 'Persatuan Blogger Sedunia'..
haha~

Jadi, pagi 3hb March ini saya melaporkan diri..
Mulai saat dan waktu ini saya akan aktif kembali berblogging..
Ada banyak perkara yang berlaku dan saya tempuh sepanjang 6 hari 'cuti blogging' ni..
6 hari di sana rasa macam sekejap sahaja berlalu..
Walaupun pergi atas alasan kenduri kahwin kakak tapi masa kami banyak habis dengan mengenal negeri tu lagi belah2 menghala ke Kudat..(hujung Borneo..)

Mungkin cerita pasal trip saya itu akan di update dalam banyak part..
Gambarpun memang banyak di ambil..
beribu rasanya..=)

Lagi satu pasal cabutan bertuah yang saya ada buat tu..
Hmm..rujuk sini tuk details
Untuk 2 number pertama 26000 dan 26262 tu dah ada pemenangnya..
Dah siap email..
Tapi yang last itu tak ada pula yang ngaku..
number bertuah ke tiga supposely goes to viewer yang ke 26543..
So, sesiapa yang rasa2nya telah jadi viewer ke 26543 tu bolehlah email kepada saya bahan bukti berupa print screen page yang tertera number itu ke bejangutm@gmail.com
Tempoh untuk tuntut cabutan ialah sehingga 11.45 malam ini..

Kalau tak ada yang tuntut, saya akan pilih satu lagi number bertuah untuk cukupkan 3 pemenang..

p/s : maaf ini malam saya tak sempat nak blogwalking secara besar-besaran..Esok sahajalah..penat tak hilang lagi ni..huhu~tapi enjoy!

p/s/s : thanks pada yang sudi visit my blog walaupun unique visitors jatuh merudum..
mode : sedih dalam gembira..=)

8 comments:

ezanykun said...

patut la lama menyepi.. hehe..

Anonymous said...

wahh bestnya
alif lama dah tak p sabah..


alif follow ni sbb page ni cute,salam kenal kat www.syoknyaDownload.blogspot.com ,follow me back dan alif akan up your trafik everyday..

noorafzan.blogspot.com said...

ezany..
=)

noorafzan.blogspot.com said...

alif..
tq yerp..
t saya singgah blog awak..

Nadiene said...

hehehe,, saje jew kak, aku sebenarnye tue,hahha..

tipooooo!

noorafzan.blogspot.com said...

fiD..
mesti ada yang terlepas ni kan..
x pe le..
ti kena cari number baru lak..=)

farra-eng said...

wah lamanya lepak kat sabah...

noorafzan.blogspot.com said...

hehe..
tu yang menyepi je tuh..=)
skang baru nak blogwalking balik..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics