Followers

Tuesday, March 2, 2010

Apa sebenarnya yang bloggers suka pada sesebuah blog?

Contentnya kah?
design templatenya kah?
tutorialnya kah?
Owner blog tu cantik/hensem/gagah kah?
Owner blog tu friendly kah?
Owner blog tu punya followers beribu kah?
Owner blog tu suka blogwalking di blog andakah?
Owner blog itu kawan/kekasih/suami/adik beradik kah?
Owner blog tu buat banyak contest dan hadiah lumayan kah?
Reason lain2..?

sila jawab ye dengan berhemah..
Err, kalau nak jawab la..=)
Bagi reason untuk setiap jawapan anda..
Boleh pilih lebih daripada satu reason tu yerp..

Saya?
Saya akan lekat dekat blog yang contentnya menarik..
Lagi satu template yang kemas dan mudah difahami (lagi2 bahagian entry2..)
dan shoutbox..
walau tak ada tutorial..
walau dia tak cantik/hensem..
walau blogger itu tak sempat nak friendly sebab terlalu banyak peminat..
walau berapa bilangan followers dia..
walau dia terlalu busy untuk jengok blog saya..
walau dia bukan kawan/ kekasih/suami/ipar/sedara mara saya..
walau tak ada contest ataupun award pernah diadakan..
walau __________ (sila isi tempat kosong..)
Saya tetap akan selalu menepek di blog itu..=)
Lagi2 otai2 blogger yang tak perlulah saya sebutkan namanya..
Blog2 yang saya link kan itu semuanya adalah blog yang saya suka, dan pernah saya suka..
Mungkin ada yang saya selalu lawat tapi lupa nak link kan..
Siapa ek? mengaku di komen k..=)
Nanti saya masukkan link dalam blog saya..

14 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics