Followers

Tuesday, March 2, 2010

Apa sebenarnya yang bloggers suka pada sesebuah blog?

Contentnya kah?
design templatenya kah?
tutorialnya kah?
Owner blog tu cantik/hensem/gagah kah?
Owner blog tu friendly kah?
Owner blog tu punya followers beribu kah?
Owner blog tu suka blogwalking di blog andakah?
Owner blog itu kawan/kekasih/suami/adik beradik kah?
Owner blog tu buat banyak contest dan hadiah lumayan kah?
Reason lain2..?

sila jawab ye dengan berhemah..
Err, kalau nak jawab la..=)
Bagi reason untuk setiap jawapan anda..
Boleh pilih lebih daripada satu reason tu yerp..

Saya?
Saya akan lekat dekat blog yang contentnya menarik..
Lagi satu template yang kemas dan mudah difahami (lagi2 bahagian entry2..)
dan shoutbox..
walau tak ada tutorial..
walau dia tak cantik/hensem..
walau blogger itu tak sempat nak friendly sebab terlalu banyak peminat..
walau berapa bilangan followers dia..
walau dia terlalu busy untuk jengok blog saya..
walau dia bukan kawan/ kekasih/suami/ipar/sedara mara saya..
walau tak ada contest ataupun award pernah diadakan..
walau __________ (sila isi tempat kosong..)
Saya tetap akan selalu menepek di blog itu..=)
Lagi2 otai2 blogger yang tak perlulah saya sebutkan namanya..
Blog2 yang saya link kan itu semuanya adalah blog yang saya suka, dan pernah saya suka..
Mungkin ada yang saya selalu lawat tapi lupa nak link kan..
Siapa ek? mengaku di komen k..=)
Nanti saya masukkan link dalam blog saya..

14 comments:

MyaFiza said...

bg saya...yg penting contentnya
kalau entry2 blog tu best, menarik, tertarik...pasti sy akan baca...baca..dan baca lagi...hehe...

Nadiene said...

kalau entry ok, xde nak kutuk or ape yg buat sakit mate,, ok aje!

Athirah Ibrahim said...

kalo entri besh, memang terpikat terus dengan sesebuah blog tu. =)

Bukan Bidadari said...

Gaya bahasa dan isi yg tersurat dan tersirat.....

. said...

blog gadis muda, cantik dah belum berkahwin.err..boleh?

noorafzan.blogspot.com said...

flygurl..
haha..
yup, betul2..
content tu paling penting kan..=)

noorafzan.blogspot.com said...

fiD..
Entry bersih la nih ye..=)
yup, setuju juga..
tapi kalau takat nak bagi pendapat tu okeyh je kan..?

noorafzan.blogspot.com said...

Athirah..
kalau entry best, memang sentiasa tertunggu2..
huhu~

noorafzan.blogspot.com said...

ema..
gaya bahasa..?
tersurat tersirat..?
macam mana tuh..dua2 tu kena ada ke baru best..?

noorafzan.blogspot.com said...

nizamsani..
amboi...haha..
boleh juga..

Ideologi Hidayah said...

untuk aku simple je afzan..

kalau content blogger tu menarik & tak terlalu banyak cerita ttg personal life dia.. even templete dia cam 'sampah' pun aku akan baca blog dia.. hee

ramai blogger yg aku adore.. langsung tak pernah letak pic or nama diorg..majoriti guna nama pena je.. tp sbb content diorg outspoken.. aku jadi jatuh chentaaa!! :D

Stargone said...

Sudah tentu sebab contentnya... dan jenis jenis blog yang mempunyai post yang membolehkan kita berinteraksi dan discuss bersama.

noorafzan.blogspot.com said...

dayah..
haha..
akunye ni ada je cite pasal life..
tapi seimbang kot..=)

noorafzan.blogspot.com said...

stargone.
content tu paham..
er..pasal post yang boleh discuss tu camne..
oo..yang komen2 disqus tu ek?

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics