Followers

Tuesday, March 9, 2010

Haiihhhh..saya ni memang tak ada luck ke?

Saya pelik la..
Setiap kali saya join giveaway contest mesti tak menang..
Lagi2 yang pilih guna RANDOM.ORG
Adakah kena mandi bunga baru boleh menang..?
huhu~

Kadang2 tu sedih juga..
Tapi, Allah ada sebab untuk mengalahkan saya dalam contest yang ala2 lucky draw ni..

So, smile always..
Saya tahu ramai juga bloggers yang senasib..
So, sama2lah kita smile dan redha sahaja dengan ketentuanNya..
Anggap la esok masih ada~

p/s : masih belum ada kesempatan nak update cerita di Sabah..
sorry guys..

24 comments:

Dhea Ahmad said...

alaaa jgn sedih.....
insyaAllah ader laa rezeki and peluang ti.....good luck dear

Dhea Ahmad said...

alaaa jgn sedih.....
insyaAllah ader laa rezeki and peluang ti.....good luck dear

Anonymous said...

bukan takde luck..
takde rezeki ler..ehehe..
nasib baik dan rezeki..

lain maksud kot..

takper..rezeki afzan dah ditetapkan untuk benda lain.mana tau lagi best. :P

visit me back+klik+komen. www.syoknyadownload.blogspot.com

dya said...

hehe
xpe2..sabo gtu
lain kali leh try lg..hehe

lame x menjengah ke sini..ape kabo?? ;)

TyRoX SaN said...

afzan: haaa.. rsanya kan spjg aku idup di dunia nie... baru 2x kot kena lucky draw. kire x lucky la aku nie.. :((

s4m said...

xpe..cube lg yee..chaiyok! chaiyok!

LuVidA^^ said...

heheh baru je join td....xtau la ade luck ke x

LuVidA^^ said...

heheh baru je join td....xtau la ade luck ke x

Ms said...

takpe. nanti ada lahh luck tuu. insyaAllah. (:

Zuwairi said...

usaha+tawakkal+doa.. huhuhu:)

HLR Jati said...

HLR Jati - Home Interior Design and Decoration

Hubungi kami dan lawatilah galleri hiasan dalaman kami untuk keterangan lanjut.

http://hlr-jati.blogspot.com/


HLR Jati
No 38, Jalan Sri Sarawak 19, Taman Sri Andalas,
41200 Klang, Selangor Darul Ehsan,
Malaysia

Note: Berdekatan Hospital Besar Klang, McDonalds Taman Sri Andalas, Tesco Klang, Bandar Baru Bukit Tinggi, Jusco Klang, Bandar Botanic dan Highway Kesas Menuju ke Port Klang

Jard The Great said...

aku pon tak penah menang kecuali lah... org tuh kenal aku.. ehehe.. guna kuasa pilih kasih

noorafzan.blogspot.com said...

Adya..
hoho..tq..=)

noorafzan.blogspot.com said...

alif..
haha..
mungkin..
hopefully much2 better..=)

noorafzan.blogspot.com said...

jumana..
betul2..
usaha tangga kejayaan kan..


Alhamdulillah..sihat..
jumana sihat..?

noorafzan.blogspot.com said...

Tayrox..
saya penah dapat lucky draw time dinner company..
masa tu je kot ada luck..
kalau kat blog belum lagi..

noorafzan.blogspot.com said...

SAM..
Alright..chaiyok2..

noorafzan.blogspot.com said...

luvida..
hopefully ada luck k..

noorafzan.blogspot.com said...

maisarah..
InsyaAllah..

noorafzan.blogspot.com said...

zue..
betul2..

noorafzan.blogspot.com said...

HLR Jati...

k, noted..

noorafzan.blogspot.com said...

Jard..
ooo...kantoilah jard..
hak2..
x pe la..
itupun kira macam ur luck la kan..=)

Firol said...

tu nama takde rezeki cik kak..cuba lagi

Nadd said...

takpe afzan,
lenkali cube lagik ye...
ade la tu nnt rezeki afzan..
;)
update cpt,..
nak tgk gmba afzan kat sna..
hehehe

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics