Followers

Sunday, March 28, 2010

Tag! You're it!

Saya telah di tag oleh Ryehanna yang cantik jelita ini.
Bakal berkahwin bulan 6 nih..
=)

Tag ini ada 10 soalan yang kena dijawab. Malu sebenarnya sebab ada part2 pasal pasangan padahal belum kahwin lagi..*blushing*

Pepun, I'll try my best to answer it all..=)

1. Siapakah diri anda di rumah?

Satu2 nya anak perempuan yang tinggal di rumah. The other 2 sisters dah move out. Sorang duk ngan makcik manakala seorang lag idah kahwin duk dengan suami dia la kan.
Terus terang saya ini family oriented. So, papehalpun saya akan utamakan family.
Lagi2 kalau hari bekerja. Masa tu kfamily memang terhad. So, lepas kerja berdesup balik rumah kecuali kalau ada hal2 related dengan office (OT tuk jamuan2 anjuran office la..kalau OT tuk kerja tak mungkin la..)
Kecuali juga kalau my F tiba2 ajak jumpa lepas kerja.Ini berlaku bila weekend masing 2 busy dengan life masing2..

2. Siapakah diri anda disamping rakan?

Entah.
Asalkan tak dibenci dah cukup bagi saya.
Mereka lebih tahu siapa saya..=)
Saya rasa saya dah melakukan yang terbaik dan yang termampu.

3. 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai

5 sahaja ke? Tak cukup nih..

  1. Sambung master...teringin beb..=)
  2. Pergi bawa mak ayah buat haji ataupun umrah..
  3. Pergi bercuti ke luar negara..
  4. Yang ni takkan tercapai kut. jalan nak pergi kerja dan balik kerja tak sesak. smooth je..=)
  5. Dapat mengawal emosi yang cepat angin dan cepat ter emo..(ni pun susah payah juge..)

4. Siapakah nama pasangan anda?

Oleh kerana dah merancang nak kahwin tahun depan.
Biarlah saya reveal di sini.
Kat FB dah ada. Nama dia Fawzan.
Nak tahu nama je kan..? hehe =)

5. Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda

  1. Dia pandai pujuk saya. Yang sedihnya saya yang tak pandai pujuk dia. grrr~
  2. Dia ni anak yang sangat bertanggungjawab maklumlah anak lelaki sulung. Sangat menghormati orang tua.
  3. Dia penyabar tapi sangat telus dan jujur. Apa salah saya buat dia tegur direct tapi dengan ayat yang sehabis lembut.(coz saya ni cepat emo bila orang tegur..haiihhh~)
  4. Dia tinggi (saya suka pasangan saya tinggi) dan bagi saya muka dia sedap mata memandang =)
  5. Dia suka kucing macam saya..=)
6. Bila tarikh anda couple?

Seriously baru sahaja masuk tahun ke 5..
22hb Mar lepas..=)

7. Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?

Kami pernah clash selama 6 bulan masa tahun ke 2 ikatan terjalin..=)

8. Lagu tema cinta anda?

errr.. masa mula2 dulu dia ada bagi hadiah CD berlatar lagu Kau Ilhamku nyanyian ManBai.

9. Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?

Arrrr...errmmm...
seriously saya suka dia yang dulu, sekarang dan selepas ini dan tak mengharapkan apapun perubahan. he is just perfect.
sebenarnya saya sendiri yang perlukan perubahan..=)

10. Tag 10 rakan ada yang lain

  1. AngahFarah
  2. Shafaza Zara
  3. Jard
  4. Fid
  5. Suaidah
  6. Aida Effarina
  7. Cikmin
  8. Kakngah
  9. RedBloodSnow (Zie)
  10. Neon
Saya main letak sahaja nama yang teringat..
Sapa yangterkena tuh dengan rela hati silalah menjawab ye.
Kalau takde pasangan tu letaklah rakan sebilik ke, rakan sekelas ke, rakan chat ke, rakan facebook ke..
asalkan ada la pasangan..
ekeke~

10 comments:

Nur Suaidah Bachok said...

kak... sy tlh menjawab tagged ini.. huhuhu~

Aidy Shahiezad said...

ada 2 benda je nk cakap...

pertama:
ingat lg x mase gie cuti kt sabah tue ?? ingat kan ?? maka, sy dgn ini mengisytiharkan sabah berada diluar sempadan negara sewaktu sesi cuti anda...

ehh jap... maknanya, dah dpt bercuti kt luar negara la kan... hehehe... ;p

kedua:
statement yg buat ku berguling..
"Dia suka kucing macam saya..=)"

cuba bace balik byk kali...
rase2 sape yg jdik kucing di situ??
jgn marah k... hehehe... ;)

noorafzan.blogspot.com said...

Suaidah..
oo..dah buat yea..bagi link die..nak tgk..ekeke~

noorafzan.blogspot.com said...

Aidy..
oh..kamu memang tau..
sabah masih msia..
boleh dikategorikan oversea tapi bukan luar negara..=)

orait..
hanya orang yang bahasa melayu bertahap tinggi macam awak je yang nampak..
ohho..tetiba saya rasa saya seolah-olah seperti kucing yang cute..=)

Aidy Shahiezad said...

ehh jap...
statement td,
"Dia suka kucing macam saya..=)"

mane dtgnya kucing yg cute tue plak ?? hehehe... ;p

Jard The Great said...

blom ku buat.. ehehe

cikmin said...

salam noor...cikmin dah buat tag ni..

http://cikmin.com/2010/03/sepuluh/

Nadiene said...

kak, aku pon pena jawab, hehe...

bace nie lisa suriani mengaku aku pakwe beliau, hehe

Aida Effarina said...

sis, saya dah jawab. sorry if byk merepek. hehh. :D

thanks for tagging me. :)

Aida Effarina said...
This comment has been removed by the author.

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics