Followers

Friday, March 19, 2010

"I'm going to the Gatsby Deodorant Street Fair"

Owh..saya amat teruja apabila membuka inbox email hari ini..
Ada jemputan istimewa untuk ke Gatsby Deodorant Street Fair.

Saya suka..
Sangat suka..
Jujur saya katakan dulu saya punya masalah bau badan.
Masa umur saya mula menginjak remaja masalah bau badan memang merimaskan saya.
Saya menjadi pemalu dan kurang aktif bersosial ketika itu disebabkan masalah tersebut.
Pelbagai petua nenek moyang zaman berzaman yang saya cuba amalkan termasuklah menggunakan belakang tapak tangan dan kepala lutut untuk disapukan dibahagian yang bermasalah tersebut..
Belum lagi petua menggunakan limau nipis/kasturi..
Pendek kata pantang jumpalah apa sahaja petua, saya akan cuba.
Tapi, memang takberkesan.
Saya mula menyalahkan hormon saya yang tak stabil.
Kecewa usah cakaplah..
Memang masa itu nak mengoratpun malu..(eh, sampai sekarangpun saya tak mengorat orang, orang yang mengorat saya..kuikui~)

Sehingga akhirnya saya bertemu dengan Gatsby Deodorant..
Wow, pertama kali saya menggunakannya, dari jauh lagi kawan dah melaung..
"wanginya kau, apa yang kau pakai ni sampai 200 meter pun boleh bau?"
Dasyat tak dasyat penangan Gatsby Deodorant ini kepada saya.

Saya terus membelinya lagi dan lagi.
Sehingga sekarang saya masih menggunakannya.
Saya dah jadi seorang yang fun, out going dan happy go lucky sekarang.
Tidak seperti dulu.

Dan sekarang ini saya mendapat khabar Gatsby Deodorant ada menganjurkan event besar-besaran..
Bila itu agaknya ye?
Tanpa membuang masa, bacalah maklumat ini;

Tarikh : 17/April/2010 (tandakan di dairi anda okey)
Masa : 10 pagi sehingga 5 petang (lama tu..)
Venue : Front Foyer, Ground Floor, Berjaya Times Square, Kuala Lumpur.

Anda HARUS lapangkan masa untuk event ni sebab RUGI kalau tak pergi..
Mana tak ruginya sebab masa itu akan ada banyak cabutan bertuah dan anda berpeluang untuk menang bermacam jenis gadget menarik yang bernilai sehingga RM15,000.
Wow, berbaloi-baloi bak kataAmy Search dalam iklan Celcom tu.

Selain itu, ada bermacam-macam fun-fair games yang bakal mengujakan anda pada hari itu. paling menarik ada Sumo Wrestling (in air bag suits!), gladiator battles dan bermacam-macam lagi permainan yang menghiburkan serta mengasyikkan seperti yang anda expect di fun-fair.

Teruja nak tahu lebih lanjut berkenaan event ini. Silalah ke link ini.

www.gatsby.com.my/streetfair

Anda pasti takkan meyesal.

Saya pasti akan pergi. Jumpa di sana okay!

7 comments:

saya_arief said...

kalau ade makanan yg lebih, tapau tuk aku ea..haha..

Ibu Ammar said...

ok, jumpa di sana...=)

Anak Perak said...

sume kat sana.tegur2 jer la yer

angahfarah said...

x dpt join..hhuhu~
nanti share gmbr je la ek..hhuuhu

Anna Boleyn said...

mahu join jugee! :)

Mag said...

c u there kayh!!! hahak... tpi, x taw la.. ade final exam...

Unknown said...

nuffnang anta emel ari 2...
tp xbls..
sbb x leh g..
time 2 dah nk final..study week..
hu3..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics