Followers

Tuesday, March 23, 2010

Wow..dapat Beautiful Blogger Award..updated!

Award ni saya tengok ada kat beberapa
Tapi dapat tengok je la sebab tak ada nama sayapun yang di tagged.
Alhamdulillah..
Akhirnya pemilik blog cute aidaeffa meninggalkan jejak di shoutmix saya menyatakan saya dapat award..
Selain itu ada lagi seorang blogger yang bagi award yang sama dengan bilangan blogger yangperlu di tag 15..iaitu daripada Kinsyakrn
Oleh kerana award sama jadi saya gabungkan dalam entry ni shaja ye kak..
yeay..
Inilah dia awardnya..



Thank dan link the person that gave you the award..

Terima kasih kepada cik Aidaeffa pemilik blog Butterfly! fly.. fly..(^_^)
Walaupun blog dia baru berusia 2 bulan lebih tapi dah punya followers yang ramai..
salute to u dik..(saya nak sampai 10o ambil masa 3-4 bulan..)
thanks again and again for giving this cute award..

Terima kasih juga kepada Kinsyakrn pemilik blog A Time to Remember.
Saya memang amat tertarik dengan artikel2 yang ada dalam blog dia ni.
Banyak yang boleh dijadikan panduan hidup..
thanks ye awak..=)

Pass this award onto 5 bloggers you’ve recently discovered and think are fantastic.

kebanyakan blogger adore dah dapat bagi award ni pada yang saya agak2 belum
  1. intan nurulfateha (si comel yang romantik dan manja..)
  2. Zira the red (saya suka beli tudung dia..)
  3. Cikmin (blogger yang amatlah rajin buat contest dan murah rezekinya..)
  4. Seri Bahasa (blogger glamour yang saya adore la juga.. PR4 tuh...)
  5. Aidy Shahiezad (pengkomen tegar blog saya..)

State 7 things about yourself.
  1. saya seorang yang komited
  2. saya seorang yang banyak cakap
  3. saya seorang yang suka berblogging
  4. saya seorang yang sensitif tapi buat muka cool
  5. saya seorang yang agak keras kepala
  6. saya seorang yang rajin ikut mood
  7. saya seorang kaki tidur
K, sudah siap tugasannya..
Sudi-sudilah ambil ya pada yang berkenaan..=)

p/s : post ini saya revise sebab ada seorang lagi blogger yang menyampaikan award ini kepada saya. Terima kasih daun keladi k..=)

10 comments:

ISA said...

Nasib baik takda kategori blogger kurang ajar... ha..ha.haa

Tahniah........

Aida Effarina said...

thanks sudi accept that award.. HEHE :D

Seri Bahasa said...

singgah ambik tag tapi mohon tempoh nak buat posting, boleh kan...

noorafzan.blogspot.com said...

Isa..

kalau ada kategori tu, awak dapat first..kuikui~

noorafzan.blogspot.com said...

Aida..
No prob dik..=)

noorafzan.blogspot.com said...

seri..
x pe..
take ur time k..

Aidy Shahiezad said...

thanks pada kamu...
really appreciate it...
pengkomen tegar ek ?? huhuhu... ;)

Mrs Nurul said...

ko suke tag rupenye

noorafzan.blogspot.com said...

Aidy..
agak tegar la..
sib baik takde counter kat sini..=)

noorafzan.blogspot.com said...

si lampu neon.
kadang2 tu suke gak kalau di tag..=)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics