Followers

Sunday, March 28, 2010

Makan2 di Armada pula..=)

Selasa lepas, group saya di office telah buat Welcome Party untuk mengalu-alukan kehadiran 2 lagi watak baru dalam cerita keluarga kami..=)

Watak pertama tu kawan saya juga, Nina yang menggantikan sahabat kami Tini yang berhenti sebab nak mengejar segulung master pulak..
Watak kedua pula watak tambahan untuk memantapkan lagi cerita kami. Nama Haryati.

Kali ini party dibuat di Hotel Armada..
Lepas office hour, kami semua terus gerak ke hotel.
Saya dan Nina tumpang kereta boss kami Saiful untuk mengurangkan kos parking kereta.
Kena bayar RM5 untuk 2 jam setengah..(perghh..)

Jamuan dimulakan dalam Jam 6.00 selepas semua geng2 group sampai.
Ucapan aluan daripada big boss diikuti ucapan daripada watak2 baru dalam group kami..
Lepas tu, acara makan2 yang dinantikanpun bermula.
Zupp..pasala makan2 laju sahaja kan..
Makan selagi boleh.
Alhamdulillah..

Seronok betul sebab saya dah lama tak makan di hotel.
Dalam pukul 8 cam tu majlispun bersurai..
Kami sempat bergambar beramai-ramai sebelum balik.

Terima kasih kepada boss2 kerana keluarkan belanja yang agak besar juga untuk jamuan ini.
Makan kat hotel bukannya murah..

Gambar mana?
Haha..sorry ada 2 je kat saya..
ada lagi kat FB tapi malas la pulak nak pi download.
maklumlah gambar dari kamera member..
Gambar yang saya ambil hanyalah sijil kebersihan tahap A yang hotel ni dapat..

Dan apa lagi tayanglah makanan yang saya santap..
Saja tunjuk sikit sahaja..
Padahal dua tiga kali jugalah bangun pergi ambil makanan lagi selepas habis makan yang ini..=)

Serius sedap dan berbaloi-baloi dengan harganya..
Makanpun macam tempat itu kami yang punya.
Tak ramai orang ok..=)
kongker la kan..

12 comments:

saya_arief said...

s'sungguh nye aku lemah kalo bab2 makan2 nih..
bez wooo..

Anna Boleyn said...

alamak..lama nya dah tak pergi armada! pernah buat part time dulu kat situ. ohho~seriyes rindu!

ISA said...

Dan di situlah adanya "Skyventure" suatu masa dulu, siapa otai2 pasti tahu punyeaaaaaarrrrr.....

Nadd said...

mak aih,
5rgt sejam parking..
gile ah..
huhu.tapi naseb bek makan sedap..
hehhe

Aidy Shahiezad said...

xpena try mkn kt armada..
best ker ??
biase suke gie hilton, regency, bla.. bla... ahahahaaa... ;p

noorafzan.blogspot.com said...

arief..
lemah ke..?
alahai..
semangat sikit..
sila jeles dengan sedikit gambar makanan yang menggiurkan itu..=)

noorafzan.blogspot.com said...

Hana..
Ooo...pernah part tiem kat situ ke?
sampai skang saya tak tahu armada tu hotel berapa bintang..?
berapa ek?

noorafzan.blogspot.com said...

Isa..
skyventure?
adekah sejenis games..?

noorafzan.blogspot.com said...

Nadd..
serius mmg mahal parking situ..
sebab tu bawak satu kete naik ramai2..
seb baik naik kete bos, bos yang bayor.ekeke~

noorafzan.blogspot.com said...

Aidy..
dahtentulah hilton, regency itu lagi sedap beb..
kata hotel mahal tuh..
armada nih memang tak bape mahal compared to other hotel sekitar tuh..

Aida Effarina said...

wah besh nya dpt mkn free! next time belanja sy mkn free time majlis sis nanti eh.. ;p

noorafzan.blogspot.com said...

Aida..
InsyaAllah..
tp lambat lagi dik..
next year..=)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics