Followers

Saturday, March 6, 2010

Sangat rindukan si KAKA ni..hilang tak berganti..~

Dah terlalu banyak gambar2 dalam henset buruk saya nih tak pindah2..
Nak padam sayang sebab belum transfer ke PC..
Dulu transfer guna 'Gigi Biru' tapi since device hilang, dah tersangkut pula..

At last, di Sabah juga saya beli Card Reader yang boleh masuk slot M2..
Terbang jugalah duit merah sekeping walaupun hanya beli di pasar malam..
huhu~

Godek punya godek gambar-gambar itu, ada pula gambar si kecik yang dah menghilang ni..
Si Kaka kucing manja berbulu tebal saya ni hilang dikebas orang..
Mana tak kena kebas kalau suka sangat bermain di luar rumah..
haisshh..

Comel sahaja dia masuk dalam penutup kotak kasut tu..



Dia ni punya hobi mengurut badan orang..
saya ada simpan video dia mengurut dalam henset..
Kalau nak tengok saya boleh upload sini..
kalau nak tengok la..=)
Tapi, memang dia ni tinggal dalam lipatan sejarah kami sekeluarga sahajalah..
Serius saya nangis masa mula-mula dia hilang..
Saya berharap sangat esok paginya dia akan muncul depan pintu rumah..
tapi, sampai sekarangpun tak jadi kenyataan..
sob2..
tiba2 mode sedih pula..

Apa yang bestnya, Si KAKA ni lah antara kucing2 yang boleh di terima oleh Diko..
Kucing lain, Diko tak suka dan akan dibelasah sampai lari keluar..

p/s : masa mula2 ayah saya bawa dia balik rumah, dia menyorok sahaja bawah sofa tak keluar2 selama 2 hari..(kenangan sungguh..=))

p/s/s : nak update pasal SABAH tapi macam esok la yea..=) layan kucin saya ni dulu..

12 comments:

MyaFiza said...

hehe..comel....
camne letak pic jd cmtu?

myQza said...

sangat comel kucing tu.

kucing kesayanganku mati hari ini. :(

miss lolly a.k.a luvfareda said...

halohhhhhhhhhhhhh s0 kiut :))

alizankamar said...

oh...kucing rupanya...
dulu masa kecik2 sya juga suka bela kucing,,,

noorafzan.blogspot.com said...

MyaFiza..
mmg amik pun tebalik kut..
tu yang jadi macam tuh.

noorafzan.blogspot.com said...

sI tEDI..
sedihnya awak..
sian dia..sabar ye..=)

noorafzan.blogspot.com said...

miss lolly..
cute kan...sebab cute tu la orang curi..
huhu~

noorafzan.blogspot.com said...

setiasahabat..
bila besor x bela dah ke?

Aidi-Safuan said...

hilang ke? kemungkinan besar da kena langgar kereta tuh. kucing kan ada sixth sense yang membolehkan mereka pulang balik ke tempat asal dia. atau maybe da ade tempat baru kot. :)

alizankamar said...

hahaha...
x sempat nak jage....
takut kucing mati x makan....

Nana said...

afzan, kucing aku pun dikebas org. lepas tu tiap2 pagi aku buka pintu tunggu dia blk.siap nanges.sminggu gak la jd cenggitu.huhu

akubiomed said...

Kucing saya suka mengurut juga dia akan mengurut di belakang bandan saya ketika bersila membuat kerja sekolah semasa kecil-kecil dahulu. Malangnya bila dah berkeluarga saya terpaksa melupakan hasrat untuk membela kucing kerana isteri dan anak saya ada asma

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics