Followers

Monday, March 22, 2010

No Sweat

No sweat tu maksudnya "Tiada peluh"
Siapa yang suka peluh kan..?
Peluh yang merembes bagus bila sedang bersukan untuk mengeluarkan toksin2 dari dalam badan dan akan membuatkan kita sihat dan cergas.
Lagi banyak ia merembes keluar, lagi sihatlah kita.
Tapi, kali berpeluh setiap masa tanpa dapat dikawal memang merimaskan..
Bukan sahaja anda rasa sendiri yang rasa rimas tapi orang lain juga lagi-lagi kalau bahagian tuttttt yang selalu dikepit itu yang berpeluh..
Silap haribulan ada kawan yang pengsan beb.
Semua takut-takut untuk mendekati kita.
Bukan takut apa..tapi cuma tak tahan dengan kesan bau yang dihasilkan daripada peluh tersebut.

Kalau wangi macam bau minyak wangi bolehlah diterima akal. Eh, ada ke bau peluh yang wangi?
Sila buktikan kepada saya kalau ada.
Tiada okay. Memang tiada fakta yang mengesahkan peluh itu wangi. Kalau ada itu adalah auta.
Lagi-lagi jika peluh itu hasil daripada manusia.

Bila insiden sebegitu berlaku dalam hidup kita sehari-hari , mestilah kita akan mula rasa malu untuk bergaul bebas.
silap-silap boleh hilang keyakinan diri juga disebabkan ini.
Nak duduk depan kipas atau di dalam bilik berhawa dingin sahaja sebab takut dengan peluh.
Rasa macam nak duduk kat negara sejukpun ada.
Biar tak keluar peluh langsung.

Daripada hilang kawan dan hilang keyakinan diri, baik kita katakan tidak pada peluh.
Bagaimana nak mengelakkan perpeluhan yang tak terkawal itu..?
Caranya mudah sahaja.
Gunakanlah ini..
Adidas Fresh Action 3..



Selepas itu depakanlah tangan bila berjalan dan dengan penuh rasa yakin berkata " bye bye peluh, I dah wangi sekarang" dengan senyuman yang paling manis.
Pasti keyakinan anda akan naik 200% dengan jayanya dan anda bukan sahaja tak hilang kawan malah jangan buat-buat terkejut pula bila ramai gadis/jejaka tiba-tiba meminati anda.
Kuikui~


Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Auditions are now open! Check it out at www.projectalpha.com.my/auditions

Jom follow ini juga..

2 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics