Followers

Sunday, March 28, 2010

Terlayan lagu ni bikin saya nangis2..=(

Daripada melayan lagu Jay Jay di Konsert Jom Heboh kat TV..
Saya rasa tak puas, nak layan lagi lagu itu.
So, terus klik youtube cari lagu2 dia.

Lepas tu pula, dekat list itu ada satu lagu nyanyian Jay Jay dengan Mirwana.
Lagu yang saya sangat suka dengar satu masa dulu.
Setiap kali saya hayati lagu ini memang saya akan nangis2..
lagu ni sangat touching sebab macam kena kat diri sendiri..

Tadi saya terklik kat officialvideo lagu Aku Tanpa CintaMu tu..
Entah macam mana boleh menangis sampai teresak-esak la pula..
Haiihhh..

Saya tak peduli..
Saya nak kamu2 pun nangis macam saya.



k, saya nak pi lap2 air mata nih kejap..
Layan lagu nih sama2 saya k..
sob2..

7 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics