Followers

Wednesday, March 24, 2010

Majlis Pertunangan FARHANA & FEROZAM

Sabtu lepas saya memang pergi banyak tempat..
Selain daripada tengok Belon Panas, ada lagi aktiviti lain yang masuk dalam diari 20/Mar/2010 saya..
Saya ke majlis tunang sahabat satu sekolah sejak sekolah rendah dulu..
Namanya Farhana dengan kawan sekolah kami juga Ferozam..
Mereka ni sangatlah sweet together..
Mukapun dah dekat2 sama..
I like..=)

Tema pertunangan dorang ialah silver..
Pelamin, mekap dan baju memang ditempah khas from Zaifie Zainal..
Yang turut bertanggungjawab sebagai wedding designer untuk kakak saya hujung tahun lepas.
Menang cantik dan superb..
Kawan saya tu sudah transform jadi cantikkk sangat..=)

pepun, jom layan gambar yang saya put randomly..
tak ikut flow..


Ni lah kawan saya farhana aka Fana..
Daripada imej ganas terus transform jadi ayu beb..=)
Inilah hantaran yang ada..Meriah 11 balas 9 tuh..
Uniknya dorang jadikan kasut sport sebagai hantaran..
Atas kek tu ada nama samaran mereka berdua..
So sweet kan..
Masa ni sesi perbincangan dah nak dimulakan..
Uncle berbaju melayu hijau lembut tu wakil perempuan..
manakala yang disebelahnya yang berbaju merah tu pula wakil pihak lelaki, Zam..
Dua tu golongan Datuk2 yea..
Yang berbaju melayu warna coklat itulah bapa Fana, En. Wahab..
Kami berlima ni rakan sesekolah masa di SMKP Batu 14 Puchong.
Most of them last jumpa masa form 4..
Contact thru FB je..
Baru sekarang bertemu kembali..
Dari kiri Che Nurul, Linie, Nani, saya dan Sara..

Nah, baru ada gambar mereka berdua..Ni lah pelaminnya..cantik kan?
Congrats both of u..=)
Sayapun melaram sekejap di pelamin itu.
Nasib baik ada peluang nak bergambar dengan Fana berdua..
Dia ni popular ok..
Ramai sangat yang datang masa majlis ini..
Inipun sebahagian lagi kawan2 sekolah..
Dari kiri Ain, Hawa, Nani, Lieza dan saya..


Saya cuma berada di majlis sehingga betul2 masa sesi discussion dansarung cincin selesai disebabkan ada jemputan lain pula.
Pukul 4 macam tu kot kami beransur.
Sempat saya ambil 2 keping kecil kek coklat untuk dijamah masa dalam perjalanan.
Jauh jugalah nak sampai ke destinasi seterusnya sebab dari Puchong ke Kg. melayu Subang kan..

p/s : tak sempat nak reveal hadiah misteri cikmin bagi kepada saya..
Nanti saya buat entry khas ya Cikmin..=)

2 comments:

Fanapicaholic said...

Thank u so much Afzan.. sbb sudi datang... siap post gambar2 kat blog lagik. Kelass~!

Sangat2 saya dan Kioshii hargai.. ;)

Tq dear.. ;)

noorafzan.blogspot.com said...

sama2..no prob..=)
korang kan kawan den..=)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics