Followers

Tuesday, March 16, 2010

Perasan rakan2 di office muka makin ketat..bukan sombong tapi sebab stress~

Serius sejak balik daripada Sabah..
Suasana ada sedikit tegang.
Muka masing2 mengadap PC dan kerja2 macam muka nak makan orang..
Nak tegurpun kena tunggu masa2 tertentu..
Kalau idak, tak dilayannya..
haiihh..sabar sahajalah..
Mungkin sebab akhir bulan ni akan berakhirnya Financial year 2009 office saya..
Sebab itu bulan ni memang semua orang berkejaran untuk capai target masing2...
Termasuklah saya..=)

Nasib baiklah balik kerja muka dah makin ceria..
tak seketat sebelum ini dek kerana kesesakan jalan raya..
terima kasih daun keladi kepada laluan kontra yang diwujudkan..
dan minggu ini jalan laggi bertambah lengang kesan cuti sekolah seminggu..
Saya boleh bangun lewat 10 minit daripada biasa..
(alahai..10 minit je tak terasapun kan kalau korang jadi saya..)

Ok, malam2 karang saya update psal Sabah lagi..
Harap2 kamu semua tak bosanlah sebab seriously Sabah memang menarik..
Banyak benda dalam kepala ni nak diluahkan..

p/s : tak sabar nak tunggu hujung bulan 4.. harap2 ada la increment..=)

3 comments:

angahfarah said...

salam afzan..
sabar ek..aku pun phm perasaan ko bile tgk masing2 buat muka ketat kan..huhu~
yg penting ikhlas bekerja..

noorafzan.blogspot.com said...

salam farahh..

thanks ye..
biasalah kat office..=)

Nur Suaidah Bachok said...

cool jeee... jgn stress stress. hehe. tersenyumlah sentiasa ke hatimu.. ;D

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics