Followers

Monday, March 29, 2010

Jemputan Majlis Kahwin ada 2 beb next weekend..pening!

Salam alls..
Sekarang ni majlis kahwin dah tak ikut musim..
Sepanjang tahun asal hujung minggu sahaja mesti ada Majlis kahwin ni.
Next weekend ni saya dapat 2 jemputan kahwin daripada 2 tempat yang berbeza..
Sorang jauh ke selatan..
Sorang lagi jauh ke utara..

Yang di Selatan tu kawan saya masa belajar dulu.
Kami kenal tanpa sebabpun.
Nak kata belajar satu kelas, tak pernah.
Nak kata satu course pun bukan.
Cuma satu fakulti sahaja.
Cuma sekali sekala je saling pinjam meminjam buku sebab kadang2 ada subjek tu dia dah belajar, saya belum.
So, pinjam je notes kat dia.
Begitu juga sebaliknya.
Kawan gitu2 je la yea sebab dia ni pun lelaki.
Saya jarang kawan dengan lelaki tanpa sebab.
Kawan lelaki saya time belajar dulu cuma coursemate dan juga rakan kelab..
Ini kad jemputan dari dia..

To Jali,
Tahniah aku ucapkan.
Terima kasih sudi juga jemput aku walaupun dah lama tak roger2 ngan ko.
Semoga masjid yang kau bina dengan Suzana akan kekal abadi..=)
Jadi lecturer yang the best gak k..

majlis dia ni di Batu Pahat.
InsyaAllah saya akan pergi kalau tiada aral melintang.

Yang di utara pula ialah rakan officemate.
Ni majlis belah lelaki, belah perempuan saya dah pergi hujung bulan 1 dulu.
Majlis yang di buat di Kuantan tu.
Kalau ingat2 lupa bolehlah klik SINI, SINI dan SINI...
Kedua-dua pengantin lelaki perempuan ni officemate saya.
Mereka berdua ni juga satu U dengan saya UTM.
Si lelaki ni pula satu fakulti dengan saya dulu.

Amir dengan Iffah,
Tahniah sekali lagi.
Kali kamu bukan lagi berdua tapi bertiga.
Tahniah bergandalah dari aku di sini..=)

Majlis mereka yang dibuat di Penang ini saya tak dapek nak pergi sebab saya dah pilih nak pergi majlis Jaly.
Nanti kalau berpeluang akan saya share di blog ini k..

Saya sempat snap 2 kad je..
Kad yang purple tu majlis dia 17hb April which is clash dengan Gatsby Street Fair.
Ohh..maafkan aku yea Al Fala..tak dapat nak pergi majlis kau.

Hard to choose k..huhu..

8 comments:

LuVidA^^ said...

byk nye jemputan kwen... tahniah pd bakal2 pengantin :)

Nadiene said...

wah! byk pakai duit nih,hoho

Nur Suaidah Bachok said...

sabar ek!! ambil masa buat keputusan... ;D

noorafzan.blogspot.com said...

Luvida..
haha..
t saya sampaikan yerp..=)

noorafzan.blogspot.com said...

fiD..
SUSAH TENTU..
Tu yang kena pilih..=(

noorafzan.blogspot.com said...

Suaidah..
orait sis..=)

Aidy Shahiezad said...

org suke kawen ikut suke hati dia je... dah x ikot bajet cuti skolah atau bajet poket nk travel dtg rumah diorg... ahaha... ;p

noorafzan.blogspot.com said...

Aidy..
tu la..
tapi kalau semua buat time cuti sekolah pun parah poket kite bro..
hehe~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics