Followers

Wednesday, February 24, 2010

3 viewers bertuah ke 26000,26262 dan 26543 bakal dapat souvenir daripada Sabah..=)

Sempena saya nak ke Sabah ni saya nak umumkan satu lagi contest untuk anda semua bloggers..
Sesiapapun boleh take part dalam contest ini..

Anda cuma perlukan kesungguhan dan kena ada ciri2 tuah dalam diri..
Sebab hanya 3 sahaja pemenang yang bakal dipilih..

Caranya senang sahaja..
1) Lawatlah blog saya selalu dan anda akan berpeluang cerah untuk menjadi viewers yang ke ;

1) 26000

2) 26262

3) 26543


2) Anda hanya perlu view blog saya dan perhatikan number yang tertera di penjuru atas kanan blog saya.Rujuk gambar di bawah ini untuk lebih jelas.

3) Kalau salah satu daripada 3 number di atas tertera di situ, sila print screen number tersebut dan send kan bukti ke email saya bejangutm@gmail.com
4) Sila beritahu terus nama penuh, number phone dan alamat lengkap dalam email tersebut supaya senang saya nak poslajukan hadiah2..

Hadiah belum ada lagi keyh sebab akan dibeli di Sabah..
So, stay tune~
Pemenang akan diumumkan selepas sahaja saya balik dari Sabah..=)

8 comments:

Nadiene said...

nak adiah orang utan k kak?hhaha

miss lolly a.k.a luvfareda said...

1 no pertama dah terlepas.

Anonymous said...

skang dah 26040... terlepas dah satu
dua lg tu masih jauh

Anonymous said...

mcm mne ney erk?? kne tepat ke??

faizalnizam said...

aiseh... menarek juge contest ni... hehehehe.. harap2 buleh dpt nombor yg kedua ngan ketiga tu..

qamarguyz said...

ay0yoo..
da 26049..
kena jenguk2 selalu la cam gini.. ;)

beluncas said...

hihi nak hadiah

Ayu Zan said...

dah terlalu jauh melepas..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics